דרעי: "הרגשתי בפעם הראשונה נסחט במו"מ קואליציוני"

דרעי במסיבת עיתונאים לפני שעה קלה: "יריב לוין פירט היום בתקשורת רק חלק קטן מדרישות ליברמן. כבר בסוף שבוע שעבר הבנתי שרה״מ צדק כשליברמן סימן מטרה להפיל אותו והכל אישי"

יו"ר ש"ס השר דרעי כינס לפני שעה קלה מסיבת עיתונאים בחדר סיעת ש״ס בכנסת ואמר: "אתמול קרה דבר הזוי וקשה. העם אמר את דברו ולמרות זאת הממשלה נפלה. במשך כל ה-40 דקות שהייתי מעורב בכל המו״מ לא שמעתם ראיונות, הדלפות, ציוצים וכותרות. מו״מ מתנהל בשקט".

שר הפנים דרעי הסביר את שארע ואמר: "הייתה תכנית לכנס את מועצות הרבנים שלנו ביום ראשון, וביום שישי פרסם ליברמן מאמר שטנה נורא נגד הציבור החרדי. אחרי זה, הבנתי שאין יותר מה להתקדם. כחבר טוב שלי הרבה שנים ועשינו שת"פים פוליטיים רבים. 5-6 מערכות בחירות מקומיות עשינו ביחד, המטות היו כמעט משותפים".

יו"ר ש"ס הוסיף: "כבר בסוף שבוע שעבר הבנתי שרה״מ צדק כשליברמן סימן מטרה להפיל אותו והכל אישי. זה פעם ראשונה שנרגשתי נסחט במו״מ. מה שסיפר היום יריב לוין זה רק חלק. ליברמן כל הזמן הביא עוד ועוד בקשות הזויות במטרה שנפסול אותם. איווט פרסם מאמר שכולו שנאה ב׳ידיעות׳ במטרה להמשיך להכשיל כל מהלך״.

דרעי אמר על המאמר של ליברמן בידיעות כי "אם היו מחליפים במאמר של ליברמן ב'ידיעות' את המילה "חרדי" ב"יהודי" היינו בטוחים שזה נכתב במדינה באירופה".

לסיום אמר כי "ליברמן לא הפסיק לבלות עם חרדים. מעולם לא ידענו שהוא אויב אידיאולוגי כל כך קשה של הציבור החרדי. בגלל נקמה ושנאה אישית שלו, משרדי ממשלה ימשיכו כמעט לא לעבוד עוד מס׳ חודשים. את זה כולם צריכים לדעת. הוכחנו בצורה הברורה מי הנאמן ביותר לנתניהו ונמשיך עם קו התמיכה שלנו בנתניהו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרע ידבק ברע. דרקי תמיד חבריו דרקים כמוהו: סמולנים גויים ומגעילים: רמון רבין פרס דנקנר ביילין אריה אבנרי יוסי שריד ועוד כל מיני מצורעים את הטובים והישרים אינו רוצה אותם לידו למה מפריעים לו כמו ר' ישי ר' נסים זאב ר' יצחק פרץ וכו'

    הרע ידבק ברע. דרקי תמיד חבריו דרקים כמוהו: סמולנים גויים ומגעילים: רמון רבין פרס דנקנר ביילין אריה אבנרי יוסי שריד ועוד כל מיני מצורעים את הטובים והישרים אינו רוצה אותם לידו למה מפריעים לו כמו ר' ישי ר' נסים זאב ר' יצחק פרץ וכו'

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב