דרעי ואשר מלגלגים על ליברמן: "כעת הוא מזהיר מ'עליית מחירים צינית'. אין לתאר״.

יו״ר ש״ס אריה דרעי בתגובה: ״‏איווט, עם מכתבים מנומסים לא הולכים למכולת. מחדל יוקר המחייה הוא של הממשלה הרעה וחסרת החמלה שלכם. אין לכם זכות קיום״.

יממה לפני הכניסה לתוקף של עליית מאות מוצרי מזון בישראל – פנייה משרי הממשלה ליצרני וייבואני המזון במטרה לעצור מיידית את עליית המחירים. הפנייה למנהלי סנו, אסם, ליימן שליסל, שטראוס, דיפלומט ושסטוביץ.

יו״ר ש״ס אריה דרעי בתגובה: ״‏איווט, עם מכתבים מנומסים לא הולכים למכולת. מחדל יוקר המחייה הוא של הממשלה הרעה וחסרת החמלה שלכם. אין לכם זכות קיום״.

ח״כ יעקב אשר לגלג: ״מי שאחראי לשחרור הרסן של חברות המזון והצריכה, הוא קודם כל שר האוצר ליברמן. מסת המסים הדרקוניים שהטילה הממשלה על אזרחי ישראל בזמן משבר, באופן הכי ציני שיש, תדלקו את עליות המחירים ונתנו את התחושה ש'הכל מותר'. כעת הוא מזהיר מ'עליית מחירים צינית'. אין לתאר״.

כזכור, שר האוצר, אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי פנו אל יצרני וייבואני מוצרי המזון והצריכה במטרה לעצור את עליית המחירים וזאת לנוכח האחריות הלאומית המצופה מהחברות בתקופה מאתגרת זו ובהתחשב במצבן הכלכלי וברווחיהן.

שר האוצר ליברמן ושרת הכלכלה והתעשייה ברביבאי: "הכרזתכם על העלאת מחירים בעת הזו היא צינית ופוגעת באזרחי המדינה".

במכתבם ציינו השרים כי עד שנת 2021, השקל התחזק משמעותית אל מול מטבעות אחרים בעולם, וזאת בסביבה אינפלציונית נמוכה. משמעות הדבר היא שמוצרים שיובאו על ידי החברות לישראל הוזלו משמעותית עבורן – מבלי שהפחיתו את המחיר לצרכן הישראלי בהתאמה, והוא נותר מהגבוהים בעולם למוצרים אלו.

עוד ציינו השרים כי ימשיכו לעקוב באחריות הלאומית הנדרשת אחר המחירים לצרכן הישראלי, ובמסגרת זו לא יהססו לנקוט בצעדים הנדרשים להבטחת כלכלה תחרותית והוגנת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *