דרעי זעק במטה: "שס הולכת לאופוזיציה"

שר הפנים ויושב ראש מפלגת ש"ס, אריה דרעי, התריע כעת במטה האזורי של ירושלים מפני ההצבעה השבטית במעוזי השמאל: "כפי שזה נראה כעת ש"ס הולכת לאופזיציה. אין 61 לגוש הימין"

שר הפנים ויושב ראש מפלגת ש"ס, אריה דרעי, התריע כעת במטה האזורי של ירושלים מפני ההצבעה השבטית במעוזי השמאל: "כפי שזה נראה כעת ש"ס הולכת לאופזיציה. אין 61 לגוש הימין".

לדבריו, "אנחנו נמצאים בשעות האחרונות של הקמפיין. לפי מה שראיתי עכשיו, ישבתי שעות ארוכות ניתחנו את כל הממצאים של מה שיש בשטח, שלי ושל ש"ס ושל מפלגות אחרות. כפי שנראה עכשיו ש"ס הולכת לשבת באופוזיציה. אין לגוש הימין 61.כנראה תוקם ממשלה חילונית של גנץ, לפיד וליברמן, בתמיכה של הערבים . יכול להיות שהליכוד יצטרפו לממשלת אחדות הזו."

את המצב הסביר יו"ר ש"ס אריה דרעי: "כל זה קורה רק בגלל סיבה אחת, הם משקיעים את כל המשאבים שלהם, גם המשאביל הציבוריים לצערי הרב, שלא כחוק, עיריית תל אביב, עיריות אחרות, טיב טעם, רשת החנויות של החזיר. הן הולכות בקמפיין אדיר להוציא את כל המצביעים של השמאל החוצה באמצעים לא כשרים, לא חוקיים.
עתרנו לועדת הבחירות, אולי מחר כשיגמר הבחירות הם יחליטו בעניין לצערי הרב".

יו"ר ש"ס סיים את דבריו: "אצלנו שאננות ואדישות. אני יודע שיש מאות אלפי ציבור ספרדי שלנו ושכבות חלשות שלא הולך להצביע. הם מיואשים.
אני עם החשש הגדול מאוד אני לא דואג לעצמי, אני דואג מה יקרה ליהדות, מה יקרה לשבת, מה יקרה לשירותי הדת, מה יקרה לכשרות, מה יקרה לעולם התורה, מה יקרה למוסדות החינוך של הדתיים והחרדים."

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מרן אמר בפירוש שדרעי רשע!!

    הפעם רק כף

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. שס לאופוזיציה

    אז שס הולכת לאופוזיציה
    רבותי זה לא אסון

    גלאור |
    הגב
  3. פשוט שקרן!!!

    "אני עם החשש הגדול מאוד אני לא דואג לעצמי, אני דואג מה יקרה ליהדות, מה יקרה לשבת, מה יקרה לשירותי הדת, מה יקרה לכשרות, מה יקרה לעולם התורה, מה יקרה למוסדות החינוך של הדתיים והחרדים."
    תגידו אתם אוכלים את זה? שקרן!!!!! רק היכסא חשוב לך והג'ובים!!

    יעקב |
    הגב
  4. אותם נביחות של איש פחדן ומושחת

    הלוואי תשב באופוזציה..אתה פשוט נוכל שכל שס אוכלים את המשחק שלך..רק ג'

    שמואל |
    הגב