דרעי זעק: "עשרות חרדים צעירים שהתפללו בראש השנה – כעת במצב קשה"

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי עורר במשדר המיוחד ב׳קול ברמה את ציבור המאזינים לשמור על הכללים ולא לצאת מהבית שלא לצורך בשל השתוללות הנגיף במגזר החרדי.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי עורר במשדר המיוחד ב׳קול ברמה את ציבור המאזינים לשמור על הכללים ולא לצאת מהבית שלא לצורך בשל השתוללות הנגיף במגזר החרדי. ״אנחנו במצב של פיקוח נפש ממש. אני ביומיים האחרונים מתעסק בעשרות מקרים של אנשים משלנו שהתפללו בראש השנה האחרון בבית כנסת ומצבם מדרדר כעת. שמעתם את מנהל ביה״ח ׳מעיני הישועה׳ כמה חולים צעירים יש. המחלה השתנתה״.

דרעי המשיך: "נכון התאמצנו שיהיו בתי כנסת פתוחים ביו״כ, אבל תשמעו את גדולי ישראל שמתחננים שיתפללו בחוץ. איזה סכנה יהיה כשאנשים יורידו את המסכות בבית כנסת בגלל הצום וידביקו אחד את השני. חילקנו עשרות מיליוני שקלים לכל בתי הכנסת ברחבי הארץ כדי שיהיה ציוד מלא לתפילות בחוץ״.

דרעי תיאר על המצב הקשה בבתי החולים. ״יש עלייה של עשרות אחוזים במספר החולים מהציבור החרדי. מדובר בחולים קשים בגילאי 40-50. בקושי ראיתי אנשים מבוגרים. אם ידעו באיזה מקרים ושמות אני מטפל אנשים יזדעזעו. למרות המצב הקשה – יש זלזול בהנחיות לצערי גם אצלינו בציבור הספרדי״.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ונשמרתם מאוד-זו התורה וזו ההלכה!

    חוסר הקפדה על הלכה והרבה פוליטיקה וחוסר אכיפה רצינית -הביאונו עד הלום.
    תודה לפוליטיקאים שבמקום לדאוג לשמירה מוקפדת -דברו על הפגנות…אם מישהו לא שומר שבת -גם אנחנו לא נשמור שבת?

    תנועת התשובה |
    הגב
  2. הרבה מהאשמה בדרעי

    הצבוע הזה דרש כי כל עוד יהו הפגנות לא חיהיו הגבלות בתפילות.
    התוצאה – אפס הדבקות בהפגנחת. עשרות אלפי הדבקות בתפילות

    ארז |
    הגב
  3. שיפסיקו ללכת להפגנות

    החרדים כל הזמן בהפגנות בבלפור ובבריכות השחיה לכן הם חולים

    צבי |
    הגב