דרעי ירד על המזרוחניקים והתנצל: "בשבת כולם נמצאים בקלאב או בסאונה"

יו"ר שס אריה דרעי מתח ביקורת קשה בראיון ליוסי אליטוב ואבי בלום בעיתון 'משפחה' על הדתיים לאומיים וחזר בו.

יו"ר שס אריה דרעי מתח ביקורת קשה בראיון ליוסי אליטוב ואבי בלום בעיתון 'משפחה' על הדתיים לאומיים וחזר בו.: "בגבעת שמואל אורח החיים המקובל הוא שבשבת בבוקר הולכים לבית הכנסת ואחרי הצהריים כולם נמצאים בקלאב או בסאונה. אין להם בעיה עם זה. יש בתי כנסת של הציונות הדתית שיש בהם נשים חזניות ונשים דרשניות, והמחיצות כבר נפלו בין עזרת הנשים לעזרת הגברים", הטיח דרעי.

לאחר שהרשת סערה, יו"ר ש"ס אריה דרעי הבהיר בטוויטר "בראיון ל'משפחה' קבלתי על חברי ימינה המייצגים חלק קטן ולא מייצג של הציבור הדתי לאומי ופועלים להרס הרבנות הראשית וחבירה לשמאל ולזרם הרפורמי.
אין כוונתי חלילה לכלל הציבור של הציונות הדתית, שיקר מאד לליבי ושותף מלא יחד איתנו למערכה על זהותה היהודית של מדינת ישראל ולישוב ארץ ישראל, וכמובן לא לכלל תושבי גבעת שמואל." דרעי התנצל וכתב: "אם דבריי לא הובנו כהלכה או מישהו נפגע מדבריי אני מתנצל. והאמת והשלום אהבו".

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביקר את דרעי וכתב: "‏לא ברור לי הצורך של דרעי לעלוב בציבור הדתי לאומי. אולי זו קנאה בציבור אידיאליסט שמצליח לחבר תורה ויראת שמים עם שותפות מלאה בכל מרחבי העשיה במדינת ישראל. אני גאה בציבור הנהדר הזה ושמח על הזכות לייצג אותו ואת ערכיו."

לאחר מכן מחק את הציוץ :‏"מחקתי ציוץ מחאה שלי על דברים של ‎דרעי שהובנו כפגיעה בציבור הדתי לאומי כולו. אריה הבהיר שלא זו היתה כוונתו והתנצל בפני מי שנפגע ואני מודה לו על כך. הדבר החשוב ביותר כעת הוא לאחד את ציבור יראי השם ואת המחנה הלאומי ולחזור מהר ככל הניתן ביחד להנהגת המדינה.שבוע טוב של אהבת ישראל".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *