דרעי: "כנראה הולכים לעוד בחירות"

לאור הפלונטר הפוליטי שמעיב על הרכבת הקואליציה, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מעריך כי "על פניו זה נראה שאנחנו הולכים לקראת עוד בחירות

לאור הפלונטר הפוליטי שמעיב על הרכבת הקואליציה, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מעריך כי "על פניו זה נראה שאנחנו הולכים לקראת עוד בחירות". בריאיון חג ל"הדרך", אומר דרעי בגילוי לב כי "אני לא רואה פתרון, כל אחד מתחפר בעמדתו ומתעקש ולא מוכן לוותר. והכל בגלל אינטרסים אישיים, שנאות אישיות, מריבות של מי ימלוך ומי בראש. אנשים שהם כביכול ידידים, פועלים אחד כנגד השני".

דרעי מאשים את "הידידים" של יו"ר כחול לבן בני גנץ שמכשילים אותו. "הם לא רוצים את טובתו ומכשילים אותו ביודעין כדי שהוא לא יגיע לראשות הממשלה וליברמן, כך הוא טוען, "עושה את הכל כדי שנתניהו לא יישאר ראש הממשלה".

לדבריו, "יכול להיות שבעשרים ואחד ימים האחרונים, שהנשיא מחזיר את המנדט לכנסת, יכול להיות שאז אולי הם יתעוררו קצת. בכל זאת מדובר פה ברמטכ"לים לשעבר, מדובר באנשים מבוגרים באנשים שעשו דברים למען המדינה, ואולי הם יתעוררו ויגידו, רגע חברים לאיפה אנחנו מובילים את המדינה?".

דרעי יוצא להגנתו של נתניהו ואומר כי"מה זה הדבר הזה? מה זו השנאה הזאת, להחרים את נתניהו? נתניהו מותר לו על פי חוק להיות ראש ממשלה. אז מה אתם רוצים ממנו?! הוא מסכים ללכת לקראתכם, נותן לכם רוטציה, מסכים לצאת לנבצרות, נותן לכם שוויון מלא בהרכב הממשלה, אנחנו גם הסכמנו לזה. אז למה לא?! לצערי, יתכן שלבסוף נצטרך ללכת לבחירות שלישיות".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אז נלך לבחירות ונקבל אותם תוצאות מה אז

    אז נלך לבחירות ונקבל אותם תוצאות ומה אז

    המוציא לאור |
    הגב
  2. ליברמן

    קודם כל שישלחו את ליברמן שגרר את המדינה לבחירות חוזרות בחזרה למולדביה ,יש לנו פה יותר מדי פוליטיקאים גרועים מהסוג של ליברמן .

    ב |
    הגב