דרעי ל'אקטואליק': "לא נוותר על החינוך"

במהלך ישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת שס לכנסת ה- 21, נשאל שר הפנים אריה דרעי ע"י כתב אתר 'אקטואליק' מדוע הם מוותרים על התיקים הגדולים כמו תיק החינוך, דרעי השיב: " מי אמר שויתרנו? אנחנו נפעל למען ענייני החינוך"

במהלך ישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת שס לכנסת ה- 21, נשאל שר הפנים אריה דרעי ע"י כתב אתר 'אקטואליק' מדוע הם מוותרים על התיקים הגדולים, כפי שטען תחילה, שהרי תיק החינוך לדוגמא מתאים למפלגה שדורשת לתקן את האפליה במוסדות חינוך כלפי החרדים הספרדים.

דרעי השיב ל'אקטואליק' ואמר "אנחנו הנחנו את צוות המשא ומתן לבקש גם משהו שקשור במשרד החינוך, זה יקרה, שהרי לא סתם לקחנו בעבר את ועדת החינוך שבה עמד היו"ר מרגי, אחרי שיסתיים המו"מ גם אתם תדעו על מה מדובר".

דרעי השמיע היום (ג׳) דברים לתקשורת בחדר סיעת ש״ס בכנסת, והתייחס למשבר הקואליציוני עם ליברמן שעושה שרירים בדרך לכניסה לקואליציה.

בראשית דבריו הוא ציין את ההישג של שס בבחירות, "זו הכנסת ה-11 ששס מכהנת בה. 35 שנה ששס מכהנת בצורה רציפה וגם הפעם למרות התחזיות הלא מעודדות ואפילו אחרי ההצלחה בבחירות האיזוריות המשיכו עם הסקרים. ברוך ה׳ הצלחנו. שס היא המפלגה השניה בגודלה בקואליציה והשלישית בכנסת".

לאחר מכן עבר לדבר על המו"מ הקואליציוני, "אנחנו התחלנו מו״מ קואליציוני. מיניתי צוות מקצועי בראשות הרב אטיאס. אנחנו עושים את המומ בשקט, בלי איומים ובלי נסיעות לחול. היחסים שלי עם נתניהו הם מעולים בכדי להתנהל מולו ישירות. תמכנו בנתניהו מתחילת הדרך, כך הבטחנו לבוחרים וכך אנחנו מאמינים. רוצים להמשיך את השותפות הזו ולא לרוחי את כל ההתנהלות בתקשורת והפרחת איומים. זה לא מכובד".

"אני קורא כותרות על מדינת הלכה", אמר דרעי בהתייחסו לליברמן, "אנחנו ממש לא בכוון הזה. אנחנו רוצים לשמור על הסטטוס קוו ומי שמשנה אותו זה אחרים. אנחנו רוצים מדינה יהודית ומסורתית ונעמוד על זה.

"כמובן שעולם התורה והישיבות חשוב לנו ביותר. נשמר את מעמדם ואת התקציבים שלהם. נודע לי שהקדנציה הזו תקציבי הישיבות נשחקו מאד. אולי סמכתי על אחרים בנושא הזה, הפעם שס תיקח על זה אחריות ותתקן את זה", הוסיף דרעי.
מראש ויתרנו על משרדים חשובים, כדי לטפל בנושאים החברתיים, כמו משרד הפנים, נגב גליל ופריפריה, שירותי הדת לכולם וכמובן נושא השיכון שלקחנו על עצמנו לתת קורת גג לכל הזוגות הצעירים ולטפל בדיור הציבור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *