דרעי לבנט: "חצוף, תוריד הטלפיים מהכותל". הראיון לערוץ 14 לברדוגו. צפו

הכותל הוא קדוש, ואסור לנגוע בו. ואני אומר לבנט, חצוף תוריד את הטלפיים שלך מהכותל. מי אתה, הקטן בישראל, שאתה תבוא ותגע בכותל המערבי, בקודש הקודשים? הכותל הדרומי והכותל הצפוני והכותל המערבי, כולם יש להם את אותו דין. צפו בראיון סוער של אריה דרעי ליעקב ברדוגו. באדיבות ערוץ 14

מדבריו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי לעיתנואי יעקב ברדוגו במשדר ההשקה לערוץ 'עכשיו 14':

אני מברך את ערוץ 20 בהצלחה, אני חושב שיש חשיבות גדולה מאוד שיהיה ערוץ חזק, מצליח, עם רייטינג גבוה מאוד שיביא אל הקול של היהדות, של הימין, של ישראל השניה. כל אלה שאין להם ביטוי במקומות אחרים. מיום שערוץ 20 קם אני עוקב אחריו, ומייחל שהוא יצליח.

ביני לבין נתניהו יש הבדלים, אנחנו לא גדלנו ביחד, אורח החיים שלנו שונה מקצה לקצה. אנחנו לא חברים במובן החברי, אנחנו לא מבלים ביחד. אבל, הנאמנות שלי בש"ס לליכוד; למחנה הימין, היא לא בגלל פלוני או אלמוני. זה נכון שנתניהו, לדעתי, האיש הכי מוכשר שיש היום בפוליטיקה הישראלית. מדינת ישראל צריכה להתברך בו ולעשות הכל שיחזור להגה השלטון, זה לטובת מדינת ישראל.

רק בכמה חודשים שהציבור הזה, שהמחנה הזה לא נמצא ליד השלטון, רואים את השינויים מרחיקי הלכת. הם רוצים לשנות את המדינה בשנייה אחת. אין כשרות, אין גיור, אין רבנות, אין בתי דין. הם רוצים להפריד את הדת מהמדינה.

מי שחושב שיש פה מאבק פוליטי לגיטימי, שפעם אתה למטה, ופעם למעלה. טועה טעות מוחלטת. לא על זה אני זועק, הלב של בוכה על הסיפור, שאנחנו מאבדים את מה שבנינו במשך עשרות שנים.

עצם העובדה שיושב ראש ועדת חוקה של הכנסת הוא רפורמי, מסביר את הכל.

הכותל הוא קדוש, ואסור לנגוע בו. ואני אומר לבנט, חצוף תוריד את הטלפיים שלך מהכותל. מי אתה, הקטן בישראל, שאתה תבוא ותגע בכותל המערבי, בקודש הקודשים? הכותל הדרומי והכותל הצפוני והכותל המערבי, כולם יש להם את אותו דין.

אם אתה כראש ממשלה והשרים שלך מתן כהנא ואחרים, נהפכים להיות כלי שרת של לפיד וליברמן. והם למעשה הורסים אל כל מה שהרב קוק, המורה הרוחני של הציונות הדתית, גדול ישראל. הם הולכים והורסים את כל מה שבנה. השנאה, הקנאה, תאווה, מוציאה אותם מן העולם. זה נראה לכם הגיוני שיוליה מילנובסקי שמעידה על עצמה שאינה אוכלת כשרות, והיא תבוא עכשיו כיושבת ראש ועדה לשירותי דת, והיא תחליט לנו עכשיו מה יהיה גיור, ומה זה כשרות?

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. די מספיק

    אתם הסכמתם למתווה הכותל עם הרפורמים בהסכמה שבשתיקה ורק בגלל שהדבר התגלה ופורסם בתקשורת אתם פתאום התחלתם לצעוק מאז ועד היום

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. נו באמת

    כאילו שכחנו שש"ס ויהדות התורה הסכימו למתווה הכותל ורצו להעביר אותו בשתיקה מצידם, ורק הפירסום באתרים החרדיים על כך שזה הולך להתרחש גרם להם לצאת בקול גדול נגד המתווה של הכותל עם הרפורמים.
    לא מאמינים לי??? תחפשו בגוגל את הכתבות מאותה התקופה… הכל כתוב והכל מתועד ואי אפשר להכחיש, ורק הזיכרון של הציבור הוא קצר מאוד…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב