דרעי: "מצטער שאלי ישי לא העביר את הקולות שלו לשס"

דרעי התייחס להחלטתו של אלי ישי לתמוך ביהדות התורה ואמר כי ‏"אני מברך על פרישת אלי ישי ומצטער שהוא לא העביר את תמיכתו אלינו לש"ס, נתניהו רצה להבטיח לו כל מיני הבטחות, התקשרתי אליו ואמרתי לו, תשאיר לנו את הספרדים, ואמרתי לו שאלי ישי לא ירוץ עד הסוף"

השר אריה דרעי אמר לפני זמן קצר בריאיון ברדיו 103 לבן כספית ואריה אלדד: "חמאס יורה ואנחנו מגיבים חזק מאוד. הם מסתובבים בין השברים ומחפשים את המסמכים והחפצים שלהם. מה אנחנו באמת רוצים, לכבוש את עזה, אז מי ינהל את עזה אחרי שכבשנו? שמישהו יגיד את זה. למוטט את החמאס ולתת אותה לאבו מאזן? יש לזה השלכות מדיניות".

דרעי דיבר על הקבינט ואמר "אסור להפוך את הקבינט לפוליטיקה, שכל אחד יעשה בו ספינים וידליף ממנו…מי שתוקף את העברות הכסף לחמאס, כמו גנץ, לא מבין שהכסף הקטארי מונע בעזה אסון הומניטרי? הוא הרי יודע את האמת, הוא היה רמטכ"ל, אז על מה הוא תוקף אותנו?!".

דרעי התייחס לעניינו של אלי ישי ואמר‏"אני מברך על פרישת אלי ישי ומצטער שהוא לא העביר את תמיכתו אלינו לש"ס, נתניהו רצה להבטיח לו כל מיני הבטחות, התקשרתי אליו ואמרתי לו, תשאיר לנו את הספרדים, ואמרתי לו שאלי ישי לא ירוץ עד הסוף".

‏"אלי ישי קיבל את ש"ס לפיקדון למשך 13 שנה וכשהרב עובדיה החזיר אותי לראשות התנועה הוא לא רצה להישאר, למרות שהצעתי לו להיות מס' 2. עדינה בר-שלום הלכה למקום של תחבורה ציבורית בשבת ונישואים אזרחיים, אני לא מבין מה קרה שם".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פקדון?? בכמה כסף קנית את המפלגה? ואם מדברים בשפה כזאת אז אתה קבלת פקדון מהרב פרץ...

    פקדון?? בכמה כסף קנית את המפלגה? ואם מדברים בשפה כזאת אז אתה קבלת פקדון מהרב פרץ…
    אבל האמת שמפלגה היא לא של אבא שלך ולא של אף אחד

    ישר |
    הגב