דרעי מתנגח במערכת המשפט: "סיימתי להיות העבד שלהם"

בשיחה עם מקורביו הבהיר דרעי: "אין כוח בעולם שימנע ממני להיות יו"ר ש"ס או שר עם מה שנשאר בכתב האישום". דרעי גם שלח מסר תקיף לבכירי מערכת המשפט: "שלא יאיימו עליי, סיימתי להיות העבד שלהם"

יו"ר ש"ס אריה דרעי ממשיך לתקוף את מערכת המשפט. , אתמול מינו בש"ס את דרעי ליועץ פרלמנטרי של הסיעה.

בחדשות 12 פרסם עמית סגל כי בשיחה עם מקורביו הבהיר דרעי: "אין כוח בעולם שימנע ממני להיות יו"ר ש"ס או שר עם מה שנשאר בכתב האישום". דרעי גם שלח מסר תקיף לבכירי מערכת המשפט: "שלא יאיימו עליי, סיימתי להיות העבד שלהם".

במסיבת העיתונאים שכינס אמש, האשים יו"ר ש"ס את מערכת המשפט על כך שהחמירו איתו בגלל היותו מזרחי."כל אדם בישראל יודע שאם לא היה קוראים לי מכלוף דרעי הנושא היה נסגר מול הפקידים, אמר. "לא נאשמתי בהעלמה של אגורה אחת מרשויות המס".

יו”ר ש”ס אריה דרעי תקף בחריפות את הממסד המשפטי לאחר שהגיע לעסקת טיעון במסגרתו ישלם 180 אלף למדינה וינוכה מקלון. “אני לא מאחל לאף אחד לעבור 7 שנים כפי שעברתי.”, פתח דרעי את ישיבת סיעת שס תוך שהוא מגולל את מסכת הייסורים שעבר עליו ועל רעייתו בשנים האחרונות. "תזכרו את הימים של התפוצצות הפרשה: בהתחלה היה צו איסור פרסום על “דמות בכירה בממשלה” שנפתחה נגדה חקירה ואחר כך על פי דרישתי “הותר לפרסום” שמדובר בשר אריה דרעי. האישומים שנזרקו לאוויר היו חמורים ביותר: שוחד, גניבה, מרמה, קשירת קשר, הפרת אמונים, הלבנת הון, גניבה מעמותות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *