דרעי עקץ: את מסיבת העיתונאים של בנט וליברמן אפשר לשדר בתכנית ״המתחזים״

הצמד המבוהל, שעד לפני שבועיים אמר שהכל גן עדן והפגין אטימות למצוקה הכלכלית, נלחץ מקמפיין ש״ס שהצית את המחאה הציבוריות והלחץ התקשורתי. לגלג יו"ר ש"ס

במסיבת עיתונאים שקיימו ראש-הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי, הציג שר האוצר תכנית רחבה להפחתת יוקר המחיה בעלות של כ-4 מיליארד שקל.

התכנית כוללת שורה של צעדים לשנת 2022 שיגדילו את ההכנסה הפנויה ויעודדו תעסוקה בקרב מעמד הביניים, משפחות צעירות ועובדים בשכר נמוך. עוד כוללת התכנית הפחתה רוחבית של מכסים שתוביל להוזלה רוחבית של מוצרי מזון וצריכה, חומרי גלם לתעשייה וחומרי גלם לבניה שיסייעו בהפחתת מחירי הדיור והשיפוצים.

יו״ר ש״ס אריה דרעי בהודעה עוקצנית בתגובה: את מסיבת העיתונאים של בנט וליברמן אפשר לשדר בתכנית ״המתחזים״.

הצמד המבוהל, שעד לפני שבועיים אמר שהכל גן עדן והפגין אטימות למצוקה הכלכלית, נלחץ מקמפיין ש״ס שהצית את המחאה הציבוריות והלחץ התקשורתי.

הם גיבבו כמה צעדים מבולבלים שנועדו להיטיב רק עם ״המשפחות הטובות״ – שם קוד להמשך האפליה והפגיעה המכוונת באוכלוסיות הפריפריה והמגזר החרדי, שימשיכו לכרוע תחת יוקר המחיה. זו לא התכנית שתוריד את יוקר המחיה! זו אחיזת עיניים שנועדה להוריד את הלחץ הציבורי.

בנט ולפיד, החלוקה האכזרית שלכם בין ״טובים״ ו״רעים״ מזעזעת. אף ילד במדינת ישראל אסור שיהיה רעב! איבדתם את החמלה, איבדתם את הבושה, איבדתם את הקשר עם העם בישראל.

כולם ראו עד כמה הלחץ הציבורי מבהיל אותם. לא נרפה ולא נשתוק עד שנוריד באמת את יוקר המחיה ונביא רווחה כלכלית לכוווולם. דברי יו"ר ש"ס.

יו”ר יהדות התורה ויו”ר ועדת הכספים לשעבר ח”כ משה גפני בתגובה להצגת התכנית של בנט וליברמן: ”מעט מידי, מאוחר מידי”. במשך כמה חודשים עשיתם נזק בל יתואר, העלתם מיסים, צווים, חוקים, תקנות, העברתם תקציב רע ופגעתם במשפחות של מעמד הביניים, בעוסקים עצמאים ובעסקים קטנים ובינוניים. פגעתם בכולם, ועכשיו אתם מנסים לתקן חלק ועוד רוצים לקבל על זה קרדיט ותשבוחות.אל תזיקו ואל תועילו. תבטלו את כל מה שעשיתם עד היום, את הנזק הגדול שגרמתם לציבור ולכלכלה בישראל, ואחרי זה תבואו עם נסיונות לדבר על הטבות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *