ד"ר בולשינסקי: "הוריאנט הד' האפריקני מרים את ראשו בארץ, ופוגע גם במבוגרים מחוסנים"

הד"ר אהרון בולשינסקי, מנהל מחלקת קורונה בביה"ח וולפסון, מצנן את ההתלהבות על הצלחת החיסונים וטוען כי "הזן הדרום-אפריקני מרים את ראשו בארץ"

הד"ר אהרון בולשינסקי, מנהל מחלקת קורונה בביה"ח וולפסון, מצנן את ההתלהבות על הצלחת החיסונים וטוען כי "הזן הדרום-אפריקני מרים את ראשו בארץ". לדבריו, "יש גם התפלגות לפי גילאים, רמת ההגנה שהחיסונים מספקים למבוגרים פחותה מאשר אצל צעירים", הוא טען.

ד"ר אהרון בולשינסקי, מנהל מחלקת קורונה בביה"ח וולפסון, עידכן כי "המגמה מצביעה על אופטימיות ועל האפשרות שנצא מהמשבר. היום איחדנו שתי מחלקות למחלקה אחת, ירדנו מ-70 חולים ל-28".

יש לציין כי אמש פורסם שמתוך 1,003 מטופלים המאושפזים בדרגות שונות, 74% – 751 בני אדם – לא התחסנו. גם מתוך אלו שכן התחסנו, הרוב לא השלימו את שתי מנות החיסון. רק 8% מכלל המאושפזים בבתי החולים, 83 בני אדם, חלו לאחר שהשלימו את שתי מנות החיסון , כך פורסם בחדשות 12.

מתוך 41 נשים בהיריון ויולדות שמאושפזות בבתי החולים, 92% לא התחסנו. שתיים מהנשים קיבלו מנת חיסון אחת, ואישה נוספת קיבלה את שתי מנות החיסון, אך עדיין לא עבר שבוע מאז ועד שנדבקה בנגיף. כלומר, מכל הנשים בהיריון שמאושפזות כרגע – אין אפילו אחת שהתחסנה .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *