האב ביקש שיימינג לבנו הסרבן, בית הדין נעתר

בית הדין נעתר: "הגיעה העת לגט"

אחרי שאביו ביקש לעשות שיימינג לבנו הסרבן, בית הדין הרבני האזורי בתל אביב התיר אתמול (שלישי) לפרסם את פרטיו של חיים הופמן, סרבן גט מארה"ב, זאת בניסיון להפעיל עליו לחץ לתת את הגט לאשתו. בית הדין הורה גם לפרסם את שמו של האב, יעקב הופמן, לאחר שהאחרון הסכים לכך בטענה כי "אין לו יד ורגל בסרבנות בנו" למרות קביעת בית הדין. בית הדין קבע בהחלטה כי "הגיעה העת להתרת האישה מכבלי הגינותה"

בסביבתו של האב ברכו על ההחלטה וציינו כי מאמציה של האישה לקבל גט "צריכים היו, וחייבים היום להיות מופנים כלפי הגורם היחיד שיכול לתת את הגט" – קרי הבעל. לעצם פרסום שמו, הוסיפו מקורביו כי לאחרונה, נאלץ לשלם קנס בסך כמיליון וחצי שקלים על האשמות של בית הדין שהוא מעורב בעיכוב הגט ואם "תמונתו של גורג' וושינגטון על גבי מאות אלפי שטרות לא הועילה כדי לשכנע את בנו ליתן גט, האם תמונתו של האב תועיל?".

את הבקשה הגיש האב לפני כחודש במענה לדרישתה של האישה המסורבת לפרסם את השם של בעלה ששוהה כמעט 15 שנים בחו"ל בניסיון להפעיל עליו לחץ לתת לה גט. אביו הצהיר בתגובה באמצעות עורכי דינו בעז בן צור, יעל נגר וטו"ר משה מיטלמן כי הוא מסכים לבקשתה *ואף מצטרף אליה*, ובמסמך שהגיש לבית הדין הוא טען כי כבר פעל נגד בנו בארצות-הברית "באופנים דומים" כדי שייתן לה גט, ו"הביא לפיטוריו מעבודתו, נידויו על ידי אחיו ומשפחתו, החרמתו מאירועים משפחתיים חשובים" ועוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *