האב השכול מסביר: מדוע צעק לעבר בנט?

הרצל חג'אג, אביה של סגן שיר חג'אג ז"ל שנרצחה בפיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים ב-2017, היה מראשי הקוראים נגד ראש הממשלה בטקס.

הרצל חג'אג, אביה של סגן שיר חג'אג ז"ל שנרצחה בפיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים ב-2017, היה מראשי הקוראים נגד ראש הממשלה בטקס.

לכתב ישראל היום, תמיר מורג הוא סיפר "את המחאה ארגנו רעייתי מירב ואני, ואלינו הצטרפו מספר מצומצם של משפחות שכולות. מאחר שמדובר בנושא רגיש מאוד הקפדנו שלא לערב את פורום המשפחות השכולות, אלא פנינו באופן פרטי להורים שאנו מכירים וביררנו מי רוצה לקחת בזה חלק. לפני הבחירות הבטיח בנט לנו באופן אישי ולהרבה מאוד משפחות שכולות להילחם בטרור איתנו, יד ביד, כדי למנוע את הפיגוע הבא. אבל אחרי הבחירות הוא הפר את הבטחתו והקים ממשלה עם רע"מ ועם האחים המוסלמים, שהם תומכי טרור מוצהרים גם לפי דברי בנט עצמו."

"נפגשנו איתו בכנסת כשבוע לפני הקמת הממשלה ואמרנו לו שאם אכן יקים ממשלה עם רע"מ, מבחינתנו מדובר בחציית קו אדום שלא נוכל להשלים עימה ושלא נשתוק עליה. עכשיו אנחנו פשוט מקיימים את מה שהבטחנו – הוא לא יכול לחבק ביד אחת את תומכי המחבלים וביד השנייה לחבק אותנו. חשוב לי לציין שגם כשהמנדט להקמת הממשלה היה אצל נתניהו הפגנו מול בית הנשיא בדרישה תקיפה שלא להקים ממשלה עם רע"מ, ואם הוא היה עושה זאת היינו יוצאים נגדו באותה צורה. איננו גוף פוליטי ואיננו אנשי ליכוד – מירב ואני הצבענו לבנט בבחירות והתנדבנו במטה שלו במעלה אדומים כי האמנו להבטחות שלו שייקח את השלטון ימינה יותר ויילחם בטרור. כל מטרתנו היא רק למנוע את הפיגוע הבא".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נפתלי בנט ימח שמך וזכרך שתמות אמן סלה ועד יקח אותך מלאך המוות עוד היום אמן שתעלם בתהום ומלאכי חבלה יענו אותך לנצח נצחים. בנט גימטריה שטן. פפפווועעעע שתשרף אמן

    נפתלי בנט ימח שמך וזכרך שתמות אמן סלה ועד יקח אותך מלאך המוות עוד היום אמן שתעלם בתהום ומלאכי חבלה יענו אותך לנצח נצחים. בנט גימטריה שטן. פפפווועעעע שתשרף אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב