האדמו"ר הרב פינטו: "אנחנו בסבל קשה מאוד"

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שיגר הקלטה לתלמידיו שבה הוא מספר על מצבו הבריאותי ומבקש להודות לכל מי שמתפלל לרפואתו • "אנחנו אוהבים את כולם אהבה גדולה" • התמליל המלא 

רבים בעולם היהודי מעתירים בימים אלו לרפואתו של ראש אבות בתי הדין במרוקו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, אשר לא חש בטוב. בהקלטה שפורסמה לתלמידיו, מספר האדמו"ר על הסבל שהוא עובר ומבקש להודות לכל מי שמתפלל בעדו.

"עברנו ימים קשים מאוד בבריאות", פותח האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בראשית דבריו ומבקש להודות, "תודה רבה לכולם על כל התפילות שמתפללים עלינו. אנחנו בסבל קשה מאוד, החום לא יורד לנו כבר כמה ימים וזה ייסורים וכאבים קשים מאוד שאי שאפשר לעמוד בהם".

הרב פינטו פונה לתלמידיו ומבקש: "בבקשה, אנחנו מבקשים מכל בני הקהילה הקדושה, להתפלל עלינו למיתוק הדינים ולרחמים מהקדוש ברוך הוא. בבקשה צדיקים, להוסיף כל רגע עוד דבר תורה של 'שובה ישראל' ועוד ספר דברים ועוד לימוד מהלימוד היומי, לחזק כמה שאפשר, למתק את הדינים ולהוריד רחמי שמים מהשמים לארץ. לחזק בכל הכוח".

ראש אבות בתי הדין בירך את המעתירים בעדו: "הקדוש ברוך הוא ישלח ברכה והצלחה ושמחה וסייעתא דישמיא גדולה. התפללו עלינו. אנחנו בכאבים קשים. התפללו עלינו לרפואה וחיים. אנחנו אוהבים את כולם אהבה גדולה. הקב"ה ישמח את כולנו".

האדמו"ר התייחס לשיעורים היומיים: "במחילה שאנחנו לא מוסרים שיעור תורה, אנחנו מתביישים ומבקשים מחילה. בבקשה מכל האהובים והחביבים, לעורר רחמים וללמוד בספרים, להשתדל בכל הכוח על ספר דברים בשבת, זה מעורר רחמי שמים, זה מקרב את הגאולה ואת הישועה וממתק את הדינים ומוריד אור גדול לעולם".

יצוין, כי הרב פינטו נבדק בימים האחרונים ונמצא שלילי בבדיקת קורונה וכי תלמידיו הרבים מבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה של רבי יאשיהו יוסף בן זרי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *