האדמו"ר מאמשינוב סירב ללחוץ על ר' שאול לחזור לגור

בשבוע שעבר, הגיעו לרבי מאמשינוב מספר עסקנים מגור וניסו ללחוץ על הגר"ש לחתום על הסכם הכניעה ללא הצלחה

בחסידות החדשה של ר' שאול אלתר טוענים כי מרן האדמו"ר מאמשינוב שליט"א התבקש ע"י גור ללחוץ על הגר"ש שליט"א לחזור לגור וסרב.

בשבוע שעבר, הגיעו לרבי מאמשינוב מספר עסקנים מגור וניסו ללחוץ על הגר"ש לחתום על הסכם הכניעה ללא הצלחה, השניים ישבו אצלו שעה ארוכה וביקשו ממנו להתערב ולהפעיל את השפעתו על הגר"ש להסכים להסכם השלום/ כניעה למען השלום ופירטו לו באותות ומופתים כמה לדעתם הגר"ש לא צודק בטענותיו נגד גור ואף הציעו לו לקרוא לו בשעת מעשה להגיע לפגישה.

על פי חסידי ר' שאול, הרבי מאמשינוב ענה להם מיד שהוא לא יטריח אדם כמו הגר"ש לבוא אליו אלא הוא עצמו ילך אליו וישמע את טענותיו ואחרי זה יחזיר להם תשובה
ואכן ביום שישי האחרון עלה כ"ק מרן האדמו"ר מאמשינוב שליט"א בתיאום עם הגר"ש לביתו לפנות בוקר והשניים נועדו במשך שעה ארוכה

לאחר הפגישה שלח מרן האדמו"ר מאמשינוב להודיע לזילברברג ומורגנשטרן שלאחר ששמע את טענותיו של הגר"ש על מה שהם אמרו לו הוא מצדיק את פרישתו ואף מעודד אותו שלא להסכים להצעת הסכם הכניעה שהם מציעים.

עוד טוענים בחסידות של ר' שאול כי האדמור מאמשינוב למקורביו לאחר ביקורו בבית הגר"ש אלתר:"חוץ מזה שר' שאול לכאורה גדול הדור בתורה, הוא איש אמת לאמיתה שאינני יודע אם יש כאלו בדור וכולו לעשות נח"ר לבורא כל עולמים. אני מתפעל ממנו בכל פעם מחדש. הוא אדם גדול וממשיך של שושלת גדולי עולם. אמרתי לו את דעתי שהעולם חייב אותו ושעליו לתת הזדמנות למתדפקים על דלתו ולהשפיע עליהם בדרכו. יש לו יכולת להגדיל תורה ולהאדירה בדורנו ואף להחזיר אנשים בתשובה בדברות קדשו היוצאים מן הלב".

הרבי הוסיף גם: "הוא לא עושה מחלוקת, הוא הולך בדרך שהוא מאמין בה. זה לא מתאים עם הדרך של גור היום. אין שום סיבה לנסות למשוך אותו לשם בחזרה. הוא צריך ללכת בדרך האמת שלו ובענווה שלו ולהסכים לפרוץ החוצה לעם ישראל. מחלוקת אסור שיהיה והוא בוודאי לא עושה זאת. כל מעשיו מדוקדקים ומזוקקים לשם שמים".

מקורב לאדמו"ר מאמשינוב טוען כי לא זוכר את הרבי שליט"א כך מדבר על מישהו בדורנו בכזו התלהבות והערכה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *