האוזר והנדל הודיעו: "מצטרפים לסער"

יועז הנדל וצבי האוזר הודיעו היום (רביעי) במסיבת עיתונאים שכינסו כי הם מצטרפים למפלגה החדשה של גדעון סער

יועז הנדל וצבי האוזר הודיעו היום (רביעי) במסיבת עיתונאים שכינסו כי הם מצטרפים למפלגה החדשה של גדעון סער.

"בבחירות הקרובות דרך ארץ תצטרף לתנועה של גדעון סער", החל ח"כ יועז הנדל את נאומו. "צריך חלופה מימין לנתניהו, גדעון הוא הבית המדויק לכל מאות אלפי אנשי הימין הממלכתי שמחשפים עכשיו בית ראוי, לא ימין של פולחן מנהיגות ופולחן אישיות, ימין אידיאולוגי של סער שמאמין בשלמות העם והארץ, ימין אחראי וממלכתי".

הנדל תקף בדבריו את נתניהו: "מגיעה לנו מנהיגות ימנית שהגדרתה העצמית היא אהבת הארץ ולא דרך שנאת האחר, הערבי, השמאלני. להיות ימני זה לא להיות ביביסט ולא לקבוע עמדות לפי מה שטוב למנהיג. הליכוד התבלבל בשנים האחרונות אבל גדעון לא".

חבר הכנסת צביקה האוזר תקף את נתניהו. "נתניהו בחר להמשיך ולפלג את ישראל דווקא בשעת משבר קשה מנשוא", תקף. "לצערנו הממשלה הזו כשלה בתפקידה העיקרי, בנקודה שבה אנחנו נמצאים כעת ברור לחלוטין שחלופה לנתניהו תקום רק מימין, יש רק אדם אחד שמתאים למשימה זו. הוא האיש היחיד שבשעה קשה זו יכול לאחד סביבו את עם ישראל ולהבטיח מנהיגות מנוסה וממלכתית שאנו כה זקוקים לה".

"אני יודע שרבבות עדיין מצביעים ליכוד וימינה בקריצת עין ובחריקת שיניים כי אין ברירה", המשיך האוזר. "היום לראשונה יש לכם ברירה, לכם ולכל אנשי המחנה הלאומי, יש במי לבחור. אני יודע, יגדפו אתכם, יטנפו עליכם, אבל אתם יודעים את האמת, אתם הימין האמיתי הערכי והאידיאולוגי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *