האומיקרון הגיע לבני ברק

האומיקרון הגיע לבני ברק. בגן ילדים בבני ברק התגלתה ילדה מאומתת באומיקרון עשרות משפחות קיבלו הוראה להכנס לבידוד

האומיקרון הגיע לבני ברק. בגן ילדים בבני ברק התגלתה ילדה מאומתת באומיקרון עשרות משפחות קיבלו הוראה להכנס לבידוד. כולל אלו שמחוסנים בבבוסטר , כך מדווח כתב קול ברמה משה ארלנגר. כיום בוודאות של 98% – יש 6 מאומתים לווריאנט האומיקרון בישראל.

בניגוד לפרסומים, אין מקרה מאומת של הזן החדש בבני ברק.
במסגרת בדיקות דיגום שעורך משרד הבריאות במאומתי הקורונה החדשים, עלה *חשד* גם בקשר לתלמידה באחד מגני הילדים בעיר, המחייב בדיקה יסודית.
.
בהתאם לכך הנחה משרד הבריאות את הקרובים במגע עם התלמידה לנקוט באמצעי זהירות בהתאם להנחיות מ. הבריאות עד לסיום הבדיקה, כפי שנוהגים בכלל המקרים

היום פורסם כי קרדיולוג בית החולים שיבא בתל השומר ד"ר דני אליאן ופרופ' אלעד מאור סירבו לשהות במלונית קורונה. על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שנמצא חיובי לווריאנט אומיקרון נדרש לשהות בבידוד וכך גם כל החשודים לווריאנט .

ארגון הבריאות העולמי (WHO) ישלח צוות לדרום אפריקה כדי לסייע בהתמודדות עם התפרצות הווריאנט אומירקון. מומחים הזהירו שהגרסה החדשה עלולה לגרום לעלייה בהדבקות חוזרות בקורונה

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. וואי וואי איזה פחד.. כמה שאתם מטומטים.. למה בדיוק דרום אפריקה צריכה צוות שיסייע אם הם מנהלים חיים כרגיל.. נמאס ממכם תקשורת ארורה כולל התקשורת החרדית. נבלות.

    .

    . |
    הגב