האופוזיציה כפתה על בנט לצאת מהבידוד

בנט זועם על נתניהו שכפה עליו להגיע לדיון ארבעים חתימות

לאחר שהאופוזיציה כפתה על בנט דיון "40 חתימות" שמחייב את בנט לבוא לכנסת, ראש הממשלה עושה דרכו בשעה זו לכנסת וזאת למרות שבתו נדבקה באומיקרון.

מקורבי בנט תקפו את נתניהו ואמרו כי רה״מ ואנשי לשכתו עשו נסיונות רבים לפטור את רה״מ מהגעה לכנסת, שכן בתו מאומתת לאומיקרון בסבירות גבוהה, ללא הצלחה: האופוזיציה בראשות נתניהו מסרבת לאפשר קיזוז, למרות שנאמר להם שהאומיקרון מדבק מאוד ומחייב היערכות שונה של המבודדים בכנסת.

ראש הממשלה נפתלי בנט תקף בעצמו את נתניהו:״הזילזול של האופוזיציה בבריאות הציבור חמור ביותר. בעוד אנחנו עושים הכל כדי להעלות את תחושת האחריות של כל אזרח ואזרח נוכח העלייה בתחלואה, נתניהו משחק עם המגפה בשביל הישג פוליטי קטנטן. נתניהו איבד כל שמץ אחריות לאומית״.

הליכוד מסר בתגובה: "בנט מפחד. בניגוד לתקנון הכנסת ובאופן חסר תקדים, בנט ניסה לברוח מלמסור דין וחשבון לציבור. גם בזה הוא נכשל. בשיא משבר הקורונה אנחנו לא סגרנו את הכנסת ולא ברחנו מדיונים כמו בנט. על פי הנחיות משרד הבריאות ועל פי כללי הכנסת, בנט חייב להתייצב לדיון ולהשתתף בו ביציע המבודדים. לכן הספין של בנט הוא קשקוש – לא אכפת לו מבריאות הציבור אלא מהבריאות הפוליטית שלו, והיא אכן בסכנה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *