האזינו: דיסטל VS עקיבא נוביק

אתמול (א') פרסם העיתונאי עקביא נוביק מאמר בעיתון 'הארץ' ועורר את זעמה של חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד. המאמרו, כך היא טוענת, הוא רמז שפיברקה את ניסיון התקיפה במהלך אירוע 'שבת תרבות' שהתקיים בפתח תקווה בחודש יוני האחרון. בין השניים התנהל קרב ציוצים בטוויטר בסופו הכריזה חברת הכנסת "תשלם בבית המשפט". הבוקר היא הגיבה לדברים בשיחה עם אראל סג"ל ויריב אופנהיימר.

ח"כ דיסטל אטבריאן הביאה את הרקע לעימות: "שבוע שעבר התראיינתי אצל עקיבא ולוינסון ברשת ב' ריאיון במהלכו עקיבא מפתיע אותי ושואל לפרטי ניסיון התקיפה שעברתי ביוני. "לא זכרתי את פרטי התקיפה, לא התכוננתי לזה. שבוע אחרי (התקיפה) הדחקתי את זה והמשכתי הלאה. לא זכרתי שהדובר שלי הגיש תלונה למשטרה. עניתי לו את מה שזכרתי כולל הטעיה שלא הוגשה תלונה למשטרה".

לדבריה, "מיד לאחר מכן הדובר שלי התקשר ואמר 'ודאי שהגשנו תלונה למשטרה'. מיד כתבתי ללוינסון, כי אין לי את הטלפון של עקיבא, 'תאמר לו שהוגשה תלונה, שכחתי, הרגע הדובר עדכן אותי'. ביום שישי עקיבא פונה לדובר שלי, ומבקש מסמכים, בעיקר של חדר המיון, ואומר 'זה לשימוש אישי אני לא הולך לפרסם את זה'. אז הוא אומר לו 'אני אשלח לך את זה בראשון'. יום ראשון אצה לעקיבא הדרך, משוכנע שאני לא ממוסמכת בכלל, כותב מאמר, הוא הילך בין הטיפות באופן מניפולטיבי וערמומי, שכשאדם סביר קורא אותו הוא אומר לעצמו 'וואלה היא המציאה הכול'".

יריב אופנהיימר ציין בפני חברת הכנסת כי עלתה לשידור אצלם לאחר התקיפה והצהירה שתפרסם את הסרטון בו תועד המקרה. הוא תהה היכן אותו סרטון מדובר, שכן עד היום, 5 חודשים אחרי טרם הוצג סרטון שכזה. "שאלה טובה, אני מפנה אותה לעיריית פתח תקווה. פנינו לעירייה, גם הדובר הקודם וגם אתמול, הגעתי לגורמים הגבוהים ביותר והם מסרבים לשחרר את ההקלטות. אינני יודעת מדוע. סמוך לאירוע אמרו שלא מוכנים בשום פנים ואופן לשחרר צילומים, אתמול הם אמרו שהם גונזים את הצילומים אחרי חודש ולא מוכנים לעזור לי".

כמו כן, הוא חשף כי שוחח עם התוקף "אחרי השידור אז הוא התקשר אליי, אדם בן 70 פלוס. טוען שהוא לא תקף אותך, לא היה ביניכם מגע". על כך השיבה ח"כ: "הבחור הזה לאורך כל השהייה שלי באולם צרח באופן כל כך מביש עד שספי עובדיה נאלץ להרגיע אותו. כשאני יוצאת מהאולם, הוא רץ אחריי עם צרחות לא נעימות בכלל כשכולו אומר אלימות ורצון לפגוע. הדובר שלי, ברגע שהוא ראה את הבחור מתקרב אליי, מניח את כף ידו בעדינות רבה כדי לחצוץ בינינו, ואמר לו 'אני מבקש ממך להירגע' ואז הוא חובט בו. החבטה שהוא נתן, אם הייתה מגיעה אליי ולא לדובר שלי, הייתה יכולה להיות חמורה יותר".

יריב הבהיר : "אני חושב שזה חמור לפגוע באדם פיזית, אבל אני חושב שזה כמו שאתם מאשימים את יו"ר הקואליציה. יש בעיה לקחת אירוע בו לא ניסו לפגוע בך, בו הדובר שלך נגע ראשון באדם בן 70 ולהציג את זה כאילו ניסו לפגוע בך".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מה רוצים מעידית סילמן?

    אתם מבינים מה הולך פה. הימין קירקס את סילמן והעלים (השכיח לחלוטין) את דיסטל, שגם היא בדתה את תקיפותיה, משום מה לא ראיתי קריקטורות. ותמיד הימין החנחן, התחסד, כמובן יש צילומים, אבל לא משחררים אותם, בקיצור אותם תירוצים אבל היא אמינה וסילמן לא.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב