האזינו: זה מה שמעצבנים גפני ודרעי את ליברמן

הניסיון להקים קואליציה עם אותן מפלגות חרדיות, מי שרוצה למנוע קואליציה עם המפלגות החרדיות, צריך לתת לישראל ביתנו עוד מנדט". אמר המסית הלאומי שממשיך לנסות לקושש קולות ע"י שנאת חרדים. האזינו לראיון המלא

בריאיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת התייחס שר האוצר אביגדור ליברמן לעליית המחירים ואמר כי הממשלה גבתה דיבידנדים ל 1.4 מיליארד שקלים מחברות ממשלתיות וזה יהיה מקור התקציב להורדת הבלו. "אנחנו בודקים מקורות תקציב ולא מפזרים סתם הצהרות", אמר ליברמן. הוא דיבר על יעדיו ואמר כי בכוונתו לסיים בשבוע הבא הסכם קיבוצי עם המורים.

על הממשלה הכושלת שנפלה הגיב כי "המטרה שלנו זה להמשיך עם קואליציית השינוי, בלי ש"ס ובלי יהדות התורה, מה שמפריע לי במיוחד, זה החיזור הגורלי של כל השותפים לקואליציה, ללא יוצא מן הכלל, אחרי דרעי וגפני".

הניסיון להקים קואליציה עם אותן מפלגות חרדיות, מי שרוצה למנוע קואליציה עם המפלגות החרדיות, צריך לתת לישראל ביתנו עוד מנדט".

ליברמן נשאל על ידי אריה גולן, מי אלה שמחזרים אחרי החרדים, ונענה: "כולם ללא יוצא מן הכלל. לצערי. כולם שם בחיזור גורלי. אני מעריך שניתן להמשיך עם קואליציה ציונית אמיתית".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *