"האחראים למעשה חייבים להיענש"

סמוך ליצהר נפצע לוחם גולני מיידוי אבנים בידי תושבי היישוב. התקרית החריגה עוררה סערה פוליטית כאשר ראש הממשלה מיהר לגנות את האירוע

סמוך ליצהר נפצע לוחם גולני מיידוי אבנים בידי תושבי היישוב. התקרית החריגה עוררה סערה פוליטית כאשר ראש הממשלה מיהר לגנות את האירוע, "לא תהיה שום סובלנות כלפי פורעי החוק שירימו ידם על חיילינו", אמר ראש הממשלה נתניהו בתגובה לאירוע.


ביישוב יצהר גינו בחריפות את האירוע החמור ואורגנה הפגנת תמיכה בחיילי צה"ל, אלא שביצהר זועמים על המ"פ שהיה אחראי לעמצר הנערים ביישוב.
. "אני מבקש לחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שעושים לילות כימים כדי להגן על ביטחונם של כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל", אמר נתניהו. "אני מגנה בתוקף כל תקיפה של חיילי צה"ל. לא תהיה שום סובלנות כלפי פורעי החוק שירימו ידם על חיילינו".

אני מבקש לחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שעושים לילות כימים כדי להגן על ביטחונם של כל אזרחי ישראל, ללא יוצא מן הכלל.

אני מגנה בתוקף כל תקיפה של חיילי צה"ל. לא תהיה שום סובלנות כלפי פורעי החוק שירימו ידם על חיילינו.

מהיישוב יצהר יצאה הודעת גינוי חריפה לתקיפת החיילים. "היישוב רואה את התנהלות הנערים ותקיפת חיילי צה"ל כשערוריה ובושה", נמסר. "מזכירות היישוב הגדירה כללי התנהגות ברורים, כתנאי סף לנוכחות בני נוער במרחב יצהר והגבעות. אנו משקיעים זמן ומשאבים רבים מאוד כדי לסייע להתפתחות הגבעות, תוך מתן אוזן קשבת לבני הנוער, במקסימום מאמץ לפעול ברגישות ולגשר על פערים מובנים בתוך מציאות מורכבת".

יו"ר כחול לבן בני גנץ והרמטכ"ל לשעבר כתב בטוויטר. "על פי דיווחי צה"ל התרחש הלילה אירוע חמור סמוך ליצהר בו הותקפו חיילים באבנים", כתב בטוויטר. "אני סומך על רשויות אכיפת החוק שיטפלו בו בכל הכלים שברשותן. כרמטכ"ל לשעבר וכמפקד בצה"ל לאורך עשרות שנים אני שולח מסר לכל החיילים והמפקדים ששומרים עלינו גם בערב החג בצפון, בדרום, ביהודה ושומרון ובכל מקום ברחבי הארץ: עם ישראל ואזרחי ישראל תומכים בכם ומחזקים אתכם. לא נעבור לסדר היום על שום פגיעה בחיילי צה"ל".

‏סמוטריץ': אני מצטרף לאמירה הברורה של תושבי יצהר שגינו בכל תוקף את הארוע החמור בידי קומץ אלים ובלתי מייצג. האחראים למעשה חייבים להיתפס ולבוא על עונשם במלוא החומרה. חיילי צה"ל וכוחות הבטחון הם אחינו ובננו, וההתיישבות כתמיד מחבקת ועוטפת אותם ומוקיעה כל אלימות נגדם

‏יורד מאגרא רמא של תפילת הושענה רבה המרגשת לבירא עמיקתא של הידיעה המתסכלת על האלימות החמורה שהופעלה הלילה נגד חיילי צה"ל. אני מצטרף לאמירה הברורה של תושבי יצהר שגינו בכל תוקף את הארוע החמור בידי קומץ אלים ובלתי מייצג. האחראים למעשה חייבים להיתפס ולבוא על עונשם במלוא החומרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *