האטימות הבריטית – אחרי שנותקה מהנשמה התינוקת בת השלוש הלכה לעולמה

לפני זמן קצר היא נפטרה בזרועות הוריה. במשך חודשים המשפחה ניהלה מאבק עיקש נגד בית המשפט העליון בבריטניה שגזר עליה "גזר דין מוות" כשפסק לנתק אותה מהמכשיר.

אלטע פיקסלר בת השלוש נלחמה במשך שעות על חייה. לפני זמן קצר היא נפטרה בזרועות הוריה. במשך חודשים המשפחה ניהלה מאבק עיקש נגד בית המשפט העליון בבריטניה שגזר עליה "גזר דין מוות" כשפסק לנתק אותה מהמכשיר.

ההורים מאוכזבים מבכירי הממשלה שהבטיחו לעזור ונעלמו ברגע האמת: נפתלי בנט, יאיר לפיד, נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין, בנימין נתניהו וגבי אשכנזי. "אנחנו כאובים וכועסים. השאירו אותנו לבד במערכה", מחר אלטע תובא לקבורה בישראל.

איש התקשורת ושדרן הרדיו מנחם טוקר הגיב בטוויטר על פטירתה של הילדה אלטע פיקסלר: "‏עוד ידובר על כל מי שלא ניסה ולא עשה כדי להציל את חייה אבל אני רוצה לציין במיוחד את שגרירת ישראל באנגליה, ציפי חוטובלי. גברתי תחזרי הביתה ותתפטרי עוד הלילה".

ח"כ הרב ישראל אייכלר הגיב על המתת התינוקת אלטע פיקסלר באנגליה: העולם המודרני חוזר לתרבות סדום ועמורה. במשך חדשים זעקה המשפחה לעזרה אל מול המשפט הבריטי שהפך לסדום ועמורה. וכן מוח מדינת ישראל שהתנכרה לאזרחיה. ניסינו לפנות לנשיאים, שרים, משפטנים וכל אשר לב אנושי בקרבו. אך איש לא הצליח לעמוד מול הכוח המשפטי של "דת החמלה".

ביצוע הריגה בכפיה של תינוקת יהודיה חולה בבריטניה, הופך את עולם הרפואה והבריאות לרצחני ומסוכן לחולים, לזקנים ולחלשים. העולם הופך ליער חיות אכזרי, בו החזקים הורגים את החלשים. הכל בשם "הברירה הטבעית" ההופכת אנשים לחיות .

פסק הדין של בית המשפט הבריטי להוציא להורג ילדה מיוסרת, מתוך "רחמים", פותח פתח גיהנום לכל החולים הסופניים, העניים המרודים, וכל מי שאין לו כסף וכוח להתגונן מפני הורגיו ה"רחמניים".

כל מי שלב רחום בקרבו בוכה הלילה יחד עם המשפחה השכולה ואכזבתם של כל האנשים הטובים שניסו לעזור, לפעול ולהפעיל אחרים מקצה העולם ועד קצהו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רשעים למה ניתקו את הילדה הטהורה הזאת??????

    רשעים למה ניתקו את הילדה הטהורה הזאת??????

    אנונימי |
    הגב