האיחוד הלאומי בקמפיין חדש: נתניהו הוא אריק שרון החדש

"גם ב 2005 היה מנהיג חזק, דומיננטי ופופולרי בליכוד שסחף מעל 40 מנדטים בסקרים"

בקמפיין שעולה בסוף השבוע בשלל כלי תקשורת' תפורסם סדרת מודעות בהן יחשפו קווי הדימיון בין התקופה שקדמה לתוכנית ההתנתקות אותה הוביל אריאל שרון לבין ימים אלו בהן נתניהו מוביל את יישום תוכנית המאה המכשירה את התשתית למדינה פלשתינית.

באיחוד הלאומי אומרים כי גם ב 2005 היה מנהיג חזק, דומיננטי ופופולרי בליכוד שסחף מעל 40 מנדטים בסקרים והוביל בצורה כוחנית מהלך דרמטי לעתיד ישראל.
גם ב 2005 הוביל את המהלך ראש ממשלה שנחשב יקיר ההתיישבות, גם אז כונו המתיישבים שהתנגדו לתכנית ״הזויים״.

אלא שאז גורשו 8000 מתיישבים מביתם והיום התכנית תכיר לראשונה בגבולות מדינת טרור פלשתינית ואף לעקירה חלילה של עשרות אלפי יהודים מתוך מובלעות שיישארו בשטחה.

בנוסף מזכירים כי גם ב 2005 לוותה התכנית ב"הישג חסר תקדים" של הכרה אמריקאית בגושים בעקבות עקירת גוש קטיף. הבטחה שנזרקה לפח האשפה של ההסטוריה ע״י הנשיא אובמה וכך גם דינם של התנאים הפריכים שהוצבו לפלשתינים להקמת מדינה להתבטל אם יבחר ממשל דמוקרטי בארה״ב.

יו״ר האיחוד הלאומי ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״מדינת ישראל ניצבת בפני צומת דרכים קריטי שיעצב את דברי הימים של מדינת ישראל. מימין הזדמנות היסטורית להחלת ריבונות על חבלי המולדת ביהודה ושומרון, משמאל, המסלול הישן והארור של חלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בליבה של הארץ".

מנכ״ל האיחוד הלאומי יהודה ולד: "איפה כל הליכודניקים כעת שיעמדו באומץ נגד התוכנית המסוכנת במתכונתה הנוכחית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *