האירוע שהמיס לבבות: פורים קטן בצלילים למרפא

את מסיבת 'פורים קטן' הנעימה תזמורתו של בני לאופר בליווי חמישה נגנים לצד מקהלת "מלכות" בניצוחו של ר' פנחס ביכלר שהגיעו ועמו הזמרים שרוליק קלצקין, קובי ברומר, משה קליין ואלי דויטש. תיעוד

במוצאי שבת קודש פרשת תצוה התכנסו ובאו באולמי בית ישראל בירושלים עשרות מתנדבי ארגון החסד 'צלילים למרפא' יחד עם החולים ובני משפחותיהם למסיבת 'פורים קטן' שהמיסה לבבות.

ארגון צלילים למרפא הוקם לפני כשלוש שנים ע"י מנהלת הארגון הגב' א. פיגה ומונה היום למעלה משלושים מתנדבים אשר עוברים בבתי החולים ומגיעים אף לבתי המשפחות לשמחם ולחזקם בשעות הקשות.

בצלילים למרפא תומכים במשפחות גם ל"ע אחרי שהחולה עבר לעולם שכולו טוב במתן עזרה וסיוע וכתף חמה לכל ענן שמצטרך.

את מסיבת 'פורים קטן' הנעימה תזמורתו של בני לאופר בליווי חמישה נגנים לצד מקהלת "מלכות" בניצוחו של ר' פנחס ביכלר שהגיעו ועמו הזמרים שרוליק קלצקין, קובי ברומר, משה קליין ואלי דויטש.

את ההנחיה ניהל והנחה בטוב טעם הרב נועם שטרן שליט"א מבני ברק שהזמין את הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו לשאת דברי ברכה, הגר"ד לאו חיזק את החולים ובני המשפחות והמתנדבים הרבים שמוסרים את נפשם במשך כל השנה לשמחת את החולים.

לאחר מכן נערך שעשוען טריוויה משעשע בניהולו הרב חזקי רייך והצוות.

אחד המתנדבים הביע את רשמיו בהתרגשות ואמר "אין ספק שהאירועים שצלילים למרפא עורכים נותנים זריקת עידוד ומנת יתר של שמחה לחולים לתת להם להמשיך להתגבר על מחלתם".

בצלילים למרפא מודים לחברות הגדולות ולאנשי החסד וכן לאולמי 'בית ישראל' שבלעדיהם לא היו יכולים לקיים את האירוע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *