האם איתמר בן גביר סוכן שב"כ?

"בן גביר מופעל מזה שנים ארוכות כסוכן מטעם שב"כ"

בבחירות האחרונות על רקע המתיחות הגדולה, רעייתו של ח"כ נפתלי בנט, גילת, פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה וטענה כי עוצמה יהודית פרצו לביתה במעשי טרור.

בן גביר הגיש בשמו ובשם עוצמה יהודית, תביעת דיבה נגד גילת. בכתב ההגנה גילת בנט הטילה פצצה וטוענת: "איתמר בן גביר הוא סוכן שב"כ".

פרטים על כך הוסיף עו"ד צביקה גלמן,בשמה של גילת בנט: "למרות שבן גביר מציג חזות של איש ימין קיצוני כלפי חוץ, הרי שעל פי פרסומים שהגיעו לנתבעת, בן גביר מופעל מזה שנים ארוכות כסוכן מטעם שב"כ ומטרתו לאסוף מידע על פעילי ימין קיצוניים. וכן הוא פועל להחתים את מחנה הימין על ידי ביצוע פעולות פרובוקטיביות בדומה לסוכן השב"כ אבישי רביב".

איתמר בן גביר מצידו פרסם: "נפתלי בנט וגילת לחוצים מאוד שגילת תעלה לדוכן העדים במסגרת תביעת לשון הרע שהגשתי נגדה. נפתלי מבין שגילת תצטרך להיחקר בין היתר על סכסוכי השכנים, ההדלפות מלשכת נתניהו חוסר הנאמנות לימין ועוד כהנה וכהנה לכן תחת הסתתרות מאחורי כתב הגנה (שבנט סבורה שמקנה לה חסינות להטיל רפש) הם משמיצים ומכפישים כאילו הציבור לא זוכר שכאשר אני נאבקתי בעינויים של אנשי שבכ בנט נתן לה..זה לא יעזור למשפחת בנט. גילת תיחקר ותצטרך לשלם….נ.ב אגב רק לא מזמן בנט טען שאני נגד המדינה ונגד צה"ל אז אני פתאום סוכן שב"כ?? ייתכן ואצטרך לשקול לבקש שבנט תיבדק אצל מומחה לסכיזופרניה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *