האם אריה דרעי סולח לאלי ישי?

יו"ר ש"ס, שר הפנים, הנגב והגליל וחבר הקבינט המדיני ביטחוני אריה דרעי התראיין הבוקר בתכנית "הבוקר" ב'רדיו דרום' 101.5 ואמר כי אין תכניות לכבוש את עזה. וגם, האם הוא סולח לאלי ישי?

יו"ר ש"ס, שר הפנים, הנגב והגליל וחבר הקבינט המדיני ביטחוני אריה דרעי התראיין הבוקר בתכנית "הבוקר" ב'רדיו דרום' 101.5 ואמר כי אין תכניות לכבוש את עזה."תאמין לי שלכבוש את עזה אפשר לעשות את זה מהר מאוד, יש לנו את הכוח. זה גם לא פייר, בנינו, זה לא כוחות-שווה כוחות".

על היריבות עם ישי אמר דרעי, "אני לא נוטר טינה, ואני כל לילה לפני השינה אומר 'הריני מוחל וסולח'. עברנו את המשבר הזה ואנחנו ממשיכים הלאה".

דרעי נשאל ע"י המראיין מנדי ריזל האם יש תכניות לכבוש את הרצועה והשיב:"לא, לא, אני לא חושב. תזכור טוב, יש שמה 2 מיליון ויותר אנשים שגרים ברצועה הצרה הזו שאתה בסוף צריך לנהל אותם. אין לי שום כוונה וגם לא לממשלת ישראל שאני אהיה שר הפנים של עזה. אנחנו לא יודעים לנהל אותם. לזכור שכשהיינו שם כמה אבדות וכמה טרור, כמה חיילים הלכו לנו שם. עזבנו את עזה, נתנו להם לנהל את עצמם. לצערי הטרור השתלט על עזה, לוקחים להם את כל המשאבים. יש תכניות, אושרו תכניות מאוד מאוד חדות וברורות. זאת מכה מאוד קשה שהם יקבלו"
– ויש בהן סיכולים ממוקדים?

"שיש בה הכול. אבל לפני שאתה יוצא למערכה אתה עושה כל מאמץ כדי להימנע מזה, ואנחנו עושים את המאמץ הזה. אני משבח את ראש הממשלה ואת מערכת הביטחון שיודעים גם לגלות איפוק למרות שזה גם אולי לא פופולרי. אני מסכים איתך שזה לא מצב אידיאלי, אבל אנחנו גם מבינים, אנחנו לא מתעסקים מול מדינה. אתה מתעסק עם ארגוני טרור. אתה יודע מה זה להתעסק עם גרילה, עם עשרות אלפים של מה שאנחנו מכנים 'שבאב'. זה לא דבר פשוט של זבנג וגרמנו. אפשר לשטח את עזה, להוריד להם את כל התשתיות ותשאר עם 2 מיליון איש ומגפות וכל העולם שיהיה עליך. צריך לראות תמונה הרבה יותר רחבה"
דרעי נשאל עוד: ליברמן טען שהוא ביקש בקבינט להוריד את הנייה וסורב – היה או לא היה?

"מה פתאום, שטויות נו. רבותיי, עזוב, זו אגדה, כל הדברים הללו, הנייה תוך 48 שעות, לא אכנס לזה"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יאלה סולחה יאלה 13 מנדטים

    תתבגרו רודפי כבוד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב