האם גם אתם סובלים מרגישות למזון?

אם את מרגישה במהלך היום שאת סובלת מנפיחות בבטן, גזים כלואים, מעי רגיש ועוד- כדאי מאוד שתבדקי האם את סובלת מרגישות למזון. לא מעט נשים סובלות מרגישות למזון אשר מסבה להן אי נוחות וכאבים גופניים שונים, אך לא פעם הן אינן יודעות מהי הסיבה לכאבים הללו וממשיכות לחיות את חייהן כאשר הכאבים הגופניים פוגעים להן באיכות חייהן. באמצעות בדיקת רגישות וטיפול תואם, ניתן להשיג שיפור ממשי באיכות החיים וגוף בריא

רגישות למזון- במה מדובר

כאשר מדובר על רגישות למזון, מדובר על אדם אשר סובל מתופעות גופניות שונות בשל רגישות למוצרי מזון מסוימים או בעיקר, לחלק מהמרכיבים במוצרי מזון. אותו אדם יסבול מכאבי בטן, בטן נפוחה וגזים כלואים ועוד, לאחר שהוא יצרוך את מוצרי המזון אשר מכילים את המרכיבים אשר אליהם הוא רגיש. כך למשל: ישנם אנשים אשר רגישים ללקטוז. רגישות ללקטוז תגרום לאדם לפתח כאבים גופניים לאחר שהוא יצרוך מוצרי חלב בעיקר.

כמו כן, ישנם אנשים בעלי רגישות לגלוטן- אותם אנשים יסבלו מכאבים גופניים כאשר יצרכו מוצרי מזון אשר מכילים בהם חיטה. איש מקצוע העוסק בתחום אבחון רגישות למזון, ידע כיצד לאבחן בצורה הטובה ביותר את סוג הרגישות אשר ממנה האדם סובל ובהתאם לכך, הוא יסייע לו למנוע מעצמו את סוגי המזונות אשר מסבים לו כאבים שונים.

כיצד תזהי רגישות למזון

אם את סובלת מכאבים גופניים שונים או נפיחות בבטן, הרי שחשוב מאוד שתבדקי ותבחני האם את רגישה למוצרי מזון כאלה ואחרים. יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור זיהוי רגישות למזון שכן, בעקבות זיהוי וודאי בנוגע למוצרי המזון אשר את רגישה, יוענק לך טיפול ויבנה לך תפריט מיוחד, אשר יכיל תחליפים ראויים למוצרי המזון אשר את רגישה אליהם.

כיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע העוסקים בתחום אבחון רגישות למזון ומתן מענה הולם לכל סוג של רגישות, אשר ממנה סובלים. הבחירה באחד מאנשי המקצוע הללו תסייע לך לחיות את חייך בצורה נעימה, נוחה ובריאה יותר.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *