ח"כ אשר: "אל תהפכו את כל בני-ברק לשדה קרב"

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר התייחס בפתח הדיון לאירועי הימים האחרונים בבני ברק: "מה שרואים בימים האחרונים זו לא בני ברק, קבוצות שוליים מכתימות את תושבי העיר שהם ציבור עדין ושומר חוק; אני קורא להחזיר את התיאום שהיה תמיד בין המשטרה והעירייה ולהחזיר את השקט לעיר, אל תהפכו את כל בני-ברק לשדה קרב"

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר התייחס בפתח הדיון לאירועי הימים האחרונים בבני ברק: "מה שרואים בימים האחרונים זו לא בני ברק, קבוצות שוליים מכתימות את תושבי העיר שהם ציבור עדין ושומר חוק; אני קורא להחזיר את התיאום שהיה תמיד בין המשטרה והעירייה ולהחזיר את השקט לעיר, אל תהפכו את כל בני-ברק לשדה קרב".

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה), שכיהן בעבר כראש עיריית בני-ברק פתח את הדיון בהתייחסו לאירועים בעיר: "מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זו לא בני ברק, זה לא אופי תושביה. יש פה קבוצות שוליים שמכתימות את שמה של העיר הגדולה והחשובה שרוב מוחלט של תושביה הם אנשים ערכיים מאוד, שומרי תורה ומצוות ושומרי חוק וסדר.*

נוצר פה סיר לחץ שמגיע גם בעקבות לצערי הרב, לחץ תקשורתי ששם אותנו כל הזמן בכותרות, וקבוצה מסוימת שרואה זאת מנסה להטביע את חותמה, אם אלו קבוצות שרוצות להתסיס את העיר או קבוצות נוער ושוליים שאפילו לא גרים בעיר. אני קורא למשטרה לא להפוך את כל בני ברק לשדה קרב. חייבים לעבוד עם היגיון, מתינות ושכל ולטפל בהפרות נקודתיות. זה הפך לשדה קרב של פיצוצים בלילות, שאני לא זוכר כמותו".

עוד אמר: "שנים ארוכות מערכת היחסים בין העירייה למשטרה ולמנהיגי הציבור הייתה סמל ודוגמה, חלק מניהול העיר. בתקופתי הקמתי תחנת משטרה בלב בני ברק, עם מפקדי המרחבים לדורותיהם ידענו לשתף פעולה, להתווכח וללמוד את הרגישויות. אני קורא מכאן לחדש את התיאום בין העירייה למשטרה ולכנס עוד היום ישיבה משותפת עם העירייה ולהחזיר את בני ברק לתפארתה כפי שהיה במשך שנים רבות".

בהתייחסו לטענות להפרות הנחיות הקורונה אמר: "כל האירועים מיום חמישי עד עכשיו, אף אחד מהם לא קשור להפרות, לא היה עימות בתוך ישיבה או בי"ס. העיר סגורה ומסוגרת. אתמול הייתה הפגנה של פלג מסוים על משהו שקרה בכלל באשדוד ומגיעים סקרנים ומפה לשם הגענו לירייה באוויר. זה לא יתכן. לא יכול להיות שייכנסו 400 אנשי מג"ב לעיר כדי לחפש 4 נערים. יש דרכים יותר מתוחכמות וכירורגיות לאתר חשודים. אני לא רוצה להתחשבן על העבר אלא להסתכל קדימה. אני בטוח שהעירייה רוצה לעבוד עם המשטרה וניתן להשיב את החיים למסלולם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *