האם חשבו החסידים לפנות את הרבנית מסדיגורא מהדירה?

לאחר חילופי המכתבים בין עורכי הדין של חסידויות סדיגורא, בחסידות בבני ברק טוענים כי לא יפנו בכוח את הרבנית מהדירה.

לאחר חילופי המכתבים בין עורכי הדין של חסידויות סדיגורא, בחסידות סדיגורא בני ברק טוענים כי לא יפנו בכוח את הרבנית מהדירה.

בעמותה שלחו מכתב מכובד לרבנית שתואיל בבקשה לשחרר בעדינות את השטחים הציבוריים הנמצאים בקומות העליונות לאחר שהוחלפו מנעולים, והיא הביעה ביקורת קשה על כך שמנסים לפנותה מהדירה, כעת חוזרים החסידים ומבהירים כי לא יפנו את הרבנית מהדירה.

במכתב כתבו עורכי הדין: "מכתבכם נכתב בלשון בוטה ואגרסיבית, והוא כולל שלל טענות, אך דבר אחד בולט בהיעדרו – תשובה עניינית לתוכן הפניה שלנו, וכי נראה שמכתבכם נועד לעיניים אחרות, בהיותו מופץ בתפוצה רחבה בוואטצאפ וברשתות החברתיות כדי להציג באור שלילי את העמותה".

עוד כותבים עורכי הדין כי "בניגוד לניסיון להשמיץ ולטעון כנגד האדמו"ר הרב יצחק יהושע העשיל פרידמן, הרי זה ידוע לכל שהוא מכבד את אימו, ובניגוד לנטען היא זאת שעושה שימוש ציני וכוחני ומונעת מהקהילה ומהעמותה לעשות שימוש בנכסים לטובת הקהילה, תוך עריכת מלחמה חזיתית בחסידות סאדיגורה, בקהילה ובמוסדותיה, וזאת בניגוד לרב מש"י פרידמן שלפני חבירתו למרשכם בניסיונם המשותף לפעול נגד הצוואה, השמיץ אף הוא את האם מעל כל בימות העיר, בעוד האדמו"ר הרב יצחק יהושע העשיל פרידמן פעל להגן על כבודה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *