האם נתניהו חזר בו מההצעה שהעביר לבנט? כל הפרטים

בימים האחרונים רה"מ העביר לימינה מסרים ברורים לפיהם הוא לא מתכוון להציע לבנט רוטציה, 8 שריונים או הגבלת כהונה, ופותח את כל המו"מ מחדש. ימינה: "בנט לא ביקש ולא קיבל שום תפקיד ושום תמורה". הליכוד: "הפרסום לא נכון"

נתניהו חזר בו מההצעה שהעביר לימינה בתמורה לפירוק ממשלת השינוי. גורמים פוליטיים אומרים שהוא העביר בימים האחרונים "מסרים ברורים" שאין בכוונתו להציע את אותה הצעה: לא רוטציה, לא 8 שריונים ברשימת הליכוד אלא הרבה פחות, ולא הגבלת כהונה. כך חושפת טל שלו בוואלה.

בנט הודיע בשבוע שעבר על הפסקת המגעים להקמת ממשלת השינוי, והערב אמורים להתחדש המגעים בין ימינה והליכוד. ואולם, לדברי הגורמים הפוליטיים, נתניהו העביר בימים האחרונים "מסרים ברורים" שאין בכוונתו להציע את אותה הצעה: לא רוטציה לבנט, לא שמונה שריונים ברשימת הליכוד אלא הרבה פחות, ולא הגבלת כהונה. לפי אחד הגורמים, "נתניהו מציג עכשיו עמדה קשוחה יותר מול בנט, ולמעשה פותח את כל המו"מ מחדש".

מימינה נמסר בתגובה "את ההחלטה להוריד את ממשלת השינוי מהפרק, בנט קיבל לאור המצב הביטחוני בתוך מדינת ישראל והוא לא ביקש ולא קיבל מהליכוד שום תפקיד ושום תמורה. הליכוד שמע על כך בתקשורת. בנט כעת עסוק בשתי משימות: הגנה על ישראל בתקשורת הבינלאומית, וניסיון להקים ממשלה לאומית יציבה בישראל".

בליכוד הכחישו את הדברים. "הפרסום לא נכון. ראש הממשלה לא עוסק בפוליטיקה בעת הזו", מסרו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *