האם צעקה: 'הילד שלי נעול באוטו'

הפעוט שנמצא ללא רוח חיים ברכב במודיעין עילית הוא יהודה ורנר ז"ל. ההלוויה תתקיים ככל הנראה הערב בסביבות 20.00 בהר הזיתים בירושלים. המוכרת בחנות שחזרה את אשר אירע: "היא נכנסה באיזור 10:00 ולקראת 13:00 קיבלה תזכורת, אז היא הבינה כי בנה הפעוט נשכח"

הפעוט שנמצא ללא רוח חיים ברכב במודיעין עילית הוא יהודה ורנר ז"ל. ההלוויה תתקיים ככל הנראה הערב בסביבות 20.00 בהר הזיתים בירושלים.

הבוקר, שכחה האם את בנה הפעוט בתוך רכב בעיר מודיעין עילית בעת שערכה קניות, ומת, המוכרת סיפרה לוינט על הרגעים, האם חלה בקניות בחנות מהשעה 10:00 בבוקר, "ואז בשעה 13:00 נשמעה תזכורת בטלפון והיא החלה לצעוק 'הילד שלי, הילד שלי'. רצתי איתה לאוטו ופתחנו אותו. הילד היה מחוסר הכרה, בלי דופק, מאוד יבש בפה וכולו לוהט. מיד הזמנו אמבולנס".

המוכרת הוסיפה: "ניסיתי להרטיב אותו קצת, ואז הגיעו כוחות ההצלה. האם אמרה לי שאתמול הוא היה במעון ומחר היה צריך להיות במעון, והיום החליטה לעשות לו טיול כדי שיהיה עם אמא. היא אמרה 'אני לא אסלח לעצמי'".

ממד"א נמסר כי בשעה 13:17 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על תינוק ששהה ברכב סגור במודיעין עילית, וחולץ כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו להעניק לו במקום טיפול רפואי ראשוני ופתחו בפעולות החייאה, שנמשכו כחצי שעה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *