האם ראש הממשלה לקח שוחד בפרש הצוללות?

ח"כ אלעזר שטרן שוחח עם אראל סג"ל ואיתמר פליישמן על הטענות כי נתניהו הרוויח לכיסו 16 מיליון

מפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד טוענת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לקח שוחד בפרשת הצוללות. אלוף (מיל') ח"כ אלעזר שטרן שוחח עם אראל סג"ל ואיתמר פליישמן ברדיו ללא הפסקה על הנושא.

על הירידה בסקרים אמר "שמעתי על הירידה בסקרים רק הבוקר. בסוף נעלה הרבה יותר. ככה זה בקמפיין. בפרשת הצוללות התברר את מה שחששנו. שעמוס גלעד העיד חד משמעית שבנימין נתניהו, בניגוד לעמדת מערכת הביטחון אישר לגרמנים למכור צוללות למצרים. הסתבר שבעסקאות איתם הוא מרוויח קופון של 16 מיליון שקלים".

אתה אומר דברים חמורים. אתה יודע ממי ראש הממשלה קיבל 16 מיליון שקלים ומתי?
"הוא קיבל אותם כנראה בשנת 2010. עסקת הצוללות האחרונה התקיימה ב-2012. הם השקיעו יחד בחברה שמוכרת פלדות לטיסנקרופ".

זה לא נכון. הם לא השקיעו בחברה. אתה יודע בכלל איך קוראים לחברה שהם השקיעו בה? מה היא עושה?
"לא זוכר. חברה שמייצרת פלדות".

היא לא מכרה לטיסנקרופ. כדי שתלמד את הפרטים. החברה שנתניהו מכר לה נקראת סידריפ קוקו. היא נקנתה על ידי גרפטק ב-2010 וזה היה הזמן בו נתניהו יצא מהעסקה.
"תסתכל על אוסף הדברים שישנם כאן. ראש ממשלה בישראל מאשר למכור צוללות לגרמניה בניגוד לעמדת מערכת הביטחון".

המשטרה חקרה הכל?
אתמול עמוס גלעד, בניגוד לעדותו, אמר שהוא לא נכנס ליחסים המיוחדים של מצרים-גרמניה וישראל. שרטט עבורי את נתיב השוחד בו הרוויח נתניהו 16 מיליון שקלים?
"אני לא חוקר משטרה. בעסקת הצוללות יש יותר מידי דברים חשודים. למה ראש הממשלה אישר עוד שלוש צוללות. למה מדינת ישראל אישרה לגרמניה למכור צוללות למצרים. יש כאן משולש של שלוש מדינות עם יחסים מיוחדים עם גרמניה שלא הייתה מוכרת צוללות למצרים ללא אישור שלנו. כולנו יודעים שבעסקאות הללו מעורבים האנשים הקרובים ביותר של ראש הממשלה שגוזרים קופון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *