האם שלח וזליכה יתאחדו עם חולדאי? כל הפרטים

"כל חיבור אפשרי שיכול להכניס אותי לממשלה הבאה – אני נכנס. יש דיבור עם חולדאי, היה גם לפני כן ואני מניח שיהיה בהמשך. התנאי שלי יהיה ערכים" אמר אחד מראשי אותם מקימי המפלגות החדשות

כשבועיים לאחר שמערכת הבחירות יצאה לדרך באופן רשמי – נראה שהיא הולכת להתאפיין בריבוי מפלגות, אפילו גדול יותר מהרגיל, והשאלה הגדולה: האם יהיו איחודים, במטרה להבטיח מעבר מעל אחוז החסימה? לאולפן "פגוש את העיתונות" הגיעו הח"כ לשעבר עפר שלח והחשב הכללי לשעבר במשרד האוצר ירון זליכה – שהתייחסו לאפשרויות חיבור עתידיות. בעוד שלח לא פסל איחוד עם חולדאי, זליכה הצהיר: "רץ לבד – עד הסוף".

"30% מהציבור רוצים שאנהל את הכלכלה הישראלית", אמר זליכה. "כי הם מבינים שאנחנו עומדים בפני מלחמה כלכלית, וצריך מישהו כמוני שיש לו את האומץ". הוא הצהיר: "אני מתכוון לרוץ לבד עד הסוף, ואני מתכוון לעבור. הציבור איתי – מספיק ש-1 מתוך 4 יצביעו לי".

אחריו הגיע לאולפן ח"כ לשעבר עפר שלח, שעזב את יש עתיד והודיע בשידור על הקמת מפלגה חדשה בראשותו – בשם: "תנופה". הוא התייחס לאפשרויות החיבור של מפלגתו החדשה, בדגש על מפלגת "הישראלים" של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

"כל חיבור אפשרי שיכול להכניס אותי לממשלה הבאה – אני נכנס. יש דיבור עם חולדאי, היה גם לפני כן ואני מניח שיהיה בהמשך. התנאי שלי יהיה ערכים". שלח שלח מסר לחולדאי, שטרם התפטר מתפקידו הנוכחי, ואמר: "אל תבוא לפוליטיקה על תנאי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *