האם שלמה פילבר יוכרז כעד עויין?

החשש בפרקליטות מהעדות של יועץ ראש הממשלה לשעבר

הפרשן המשפטי של חדשות 13 ברוך קרא שוחח היום (שני) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM על עדותו של שלמה פילבר במסגרת משפט נתניהו המתנהל בימים אלו והביא פרטים נוספים על המתרחש בבית המשפט.

בפתח דבריו התייחס קרא לאפשרות שפילבר יוכרז כעד עוין ואמר: "כל התהליך של הכרזה על עד עוין מתחיל בכל מיני מהלכים, והיום היה מהלך כזה, שכביכול ההגנה אמרה אנו מסכימים לזה, הם לא התנגדו, ובסופו של דבר הפרקליטות לא תצטרך להחליט שום דבר מבחינתה, האם היא מבקשת מביהמ"ש להעדיף את הדברים שנאמרו במשטרה על פני אלו שנאמרו במשפט".

הוא הוסיף והסביר: "יש פערים, אבל הם לא בשמיים. אתה רואה שפילבר מנסה כל הזמן לעדן, מרחב התמרון שלו לא גדול, הוא מבין כבר לבד שלנסות יותר מדי זה לא משמעותי. אלה דברים שהוא מוסיף, שנותנים רוח.

"נקודה שהייתה סופר מעניינת גם באופן שהיא סופרה על ידי פילבר – אירוע שבו היועץ המדיני של נתניהו מבקש מפילבר להיפגש איתו, מעביר לו 2 מעטפות סוגורת והוא היה צריך להעביר אותן לאלוביץ', ומה יש במעטפות האלה? ניתוח של נתניהו של הסיקור בוואלה. מה לפילבר ולזה כמנכ"ל משרד התקשורת?", תהה קרא.

על כך שסיקור המתרחש במשפט נדחק לתחתית סדר היום החדשותי אמר קרא: "לצערנו ביממה האחרונה יש הרבה דברים הרבה יותר משמעותיים, אך באופן טבעי תמיד כשעד מתחיל הימים הראשונים מקבלים סיקור מאוד חזק, ואחרי זה גם אם נאמרים דברים נורא מעניינים במשפט, מבחינת הצופה לפעמים זה נשמע פחות או יותר אותו רעיון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *