הארכיון לא שוכח: התרגיל המבריק שעשה דוברו של לפיד ליועץ נתניהו

דוברו של יאיר לפיד רועי קונקול צייץ סדרת ציוצים נגד החרדים, לאחר שתקפו אותו, הוא  גילה כי בכלל העתיק מאמר מאתר כיפה משנת 2013

דוברו של יאיר לפיד רועי קונקול צייץ סדרת ציוצים נגד החרדים, לאחר שתקפו אותו, הוא  גילה כי בכלל העתיק מאמר מאתר כיפה משנת 2013 של יונתן אוריך דובר רה"מ שהתבטא  בחריפות אז נגד הציבור החרדי.  "‏כשהחרדים יהיו פה רוב, אפשר יהיה להגיד קדיש על מדינת ישראל", את דברי ההסתה האלו כתב בשעתו אוריך.

עוד הוסיף והסית: "אי אפשר לקיים חברה מודרנית, יצרנית, מערבית ומתקדמת, כשרוב הציבור הישראלי הוא שנורר, שלא נושא בנטל הביטחון והוא מחוסר השכלה אקדמית."

"חברה טבעית מסוגלת לחיות עם טפילים אך היא איננה מסוגלת לחיות במציאות בה רוב רובה מורכבת מטפילים. אי אפשר לקיים חברה מודרנית, יצרנית, מערבית כשרוב הציבור הישראלי הוא שנורר, מחוסר השכלה אקדמית, שלא מעורב בסוגיות ההגנה על ביטחון המדינה, וכמעט ולא לוקח חלק בתרבות הכללית וכו‘." הוסיף אז אוריך במאמר שלו.

לאחר שגולשים רבים יצאו נגדו בחריפות וכינו אותו "אנטישמי", הזכיר דוברו של לפיד כי מי שבכלל כתב את המאמר היה לא אחר מאשר דוברו של ראש הממשלה, שכיום, כידוע, משתף פעולה עם החרדים.

ומה הגיב יונתן  אוריך? "פעם בקריירה קונקול מצליח לעשות משהו וגם זה בזכותי", כתב בטוויטר.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *