'הארץ': "עדיף להצביע לסער מאשר למרצ"

רוגל אלפר, פובלסיט בכיר יוצא בקריאת תמיכה בגדעון סער לראשות הממשלה בטור שפורסם הבוקר בעיתון 'הארץ'

רוגל אלפר, פובלסיט בכיר יוצא בקריאת תמיכה בגדעון סער לראשות הממשלה בטור שפורסם הבוקר בעיתון 'הארץ'. "המפלגה המתגבשת של גדעון סער, סיפוחיסט ותומך נלהב בהדתה, המעוניין בהגברת הכפייה הדתית ובסיפוח ההתנחלות היהודית בחברון עדיפה על פני תמיכה במר"צ.

"בפוליטיקה הישראלית העכשווית, מי שרוצה לסלק את נתניהו יכול לבוא רק מימין", כותב אלפר ומאשים את בני גנץ "שהסתיים בהפיכתו לאסקופה נדרסת, שאסנת מארק מנגבת עליה את נעליה."

זו תולדת התובנה, שבחברה הישראלית אין זה לגיטימי להפיל את נתניהו בקואליציה הנתמכת בקולות הערבים. וזאת תנובת "הסכמי אברהם" — תהליך הנורמליזציה הרשמית בין ישראל לבין מדינות ערב המתונות, בהובלת דונלד טראמפ ונתניהו.

אלפר מודה שהימין מהווה כיום רוב ברור, "אין שום דרך אחרת לומר זאת: במאבק בין שמאל לימין בישראל, הימין ניצח. אין הכוונה לומר שהימין צודק, אבל הוא ניצח. איזנקוט אינו יכול לרוץ לכנסת במצע הדורש פינוי התנחלויות והקמת מדינה פלסטינית. זה פשוט כבר ירד מעל הפרק. לא רלוונטי."

אלפר טוען כי חזון שתי מדינות שיהיה מקובל על הפלסטינים כבסיס למשא ומתן, בניגוד לזה שמוצג בתוכנית טראמפ — מת כבר לפני כמה שנים."

"הטעות של הימין למרבה הצער, ניצחה." מודה אלפר, "וכעת, במצב העניינים הזה, עדיף להצביע לגדעון סער ולהפיל את נתניהו המושחת, מלהצביע למרצ ולדפוק את הראש בקיר."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *