הבוקר: המחבל ניסה לדקור את הבת; האב ירה וניטרל

מחבל ניסה לדקור הבוקר יהודים שנסעו ברכב סמוך לכפר חווארה בשומרון. הנהג שלף את נשקו וירה לעבר המחבל. בחסדי שמים אין נפגעים

נס: מחבל ערבי ניסה הבוקר לבצע פיגוע דקירה סמוך לצומת הביתות בשומרון, ליד הכפר חווארה. בחסדי שמים לא היו נפגעים.

המחבל היה חמוש בסכין והתנפל על רכב של אב ובתו מאלון מורה שנסעו בכביש. המחבל ניסה לפתוח את הדלת הקדמית של הרכב ולדקור את הנוסעים.

הנהג, יהושע שרמן, שלף את נשקו ופתח בירי לעבר המחבל ונטרל אותו. המחבל טופל על ידי צוותי מד"א וחיל הרפואה ופונה לבית החולים.

שרמן הוא מנהל מערך השטח של איחוד מפלגות הימין, ״יצאתי לעבודה במטה המפלגה, ונסעתי מאלון מורה לכיוון תפוח. בצומת הבייתות קפץ על הרכב מחבל עם סכין ניסה לפתוח את הדלת. יצאתי החוצה ותוך כדי שהמחבל ניסה לעקוף את הרכב לכיווני ניטרלתי אותו בירי תוך כדי סיוע של תושב משאית תושב יצהר שנסע מאחורי", סיפר שרמן לסוכנות הידיעות TPS.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, מגבה את האב שניטרל את המחבל והציל את בתו: "כך צריך לפעול, בנחישות אל מול מבקשי נפשנו ורעתנו ללא חשש".

דגן הוסיף: "האירוע הזה ממחיש את חשיבות סיום בניית עוקף חווארה כפי שסוכם עם ראש הממשלה. אין סיבה שתושבים ישראלים יצטרכו לעבור בוקר בוקר דרך אוכלוסיה ערבית עויינת ולסכן את חייהם ואת חיי ילדיהם, בעיקר כאשר ההחלטה על הבניה כבר התקבלה, יש לזרז את סיום בניית העוקף לאלתר".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *