הבחורים מחברון נאבקו יחד עם לוחמת מג"ב מול המחבל ששלף את הסכין

לאחר הפיגוע בירושלים בו נפגעו 3 בחורים מחברון, מפקד מחוז ירושלים במשטרה הזהיר: "אין ספק שאנחנו בהסלמה". הבחורים בחברון שחזרו ואמרו כי הם נאבקו עם המחבל יחד עם השוטרת.

לאחר הפיגוע בירושלים בו נפגעו 3 בחורים מחברון, מפקד מחוז ירושלים במשטרה הזהיר: "אין ספק שאנחנו בהסלמה". הבחורים בחברון שחזרו ואמרו כי הם נאבקו עם המחבל יחד עם השוטרת.

"ראינו את ההמון יוצא, צורח. ירדנו מהרכב ודרכנו נשקים. זיהיתי את המחבל נאבק עם אזרח כשהסכין הייתה לו ביד. סיירת ירתה כדור אחד, אבל המחבל עדיין המשיך להיאבק איתו. אמרתי לסיירות לא לירות, כדי שלא יהיה ירי דו-צדדי. צעקתי לאזרח שיהדוף אותו החוצה, הוא העיף אותו – ויריתי בו ארבעה כדורים". כך שחזרה הערב (שני) מ', סיירת משמר הגבול שנטרלה את המחבל שפצע שני צעירים חרדים.

מתחקיר ראשוני של המשטרה עולה כי בסביבות השעה 15:15 הגיע מחבל פלסטיני בן 17 לעסק ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים, והחל לדקור שני אזרחים ששהו בתוך בית עסק ברחוב. שוטרות מג"ב שהיו במקום בפעילות ביטחון שוטף הבחינו באירוע, חתרו למגע וירו לעברו. בכך הן הביאו לנטרול המחבל ולמניעת פגיעה באזרחים נוספים. כתוצאה מפיגוע הדקירה, נזקקו שני אזרחים לטיפול רפואי ופונו במצב בינוני להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. אזרח פונה במצב קל.

אלון נבון, אביו של ישראל, אחד הפצועים, סיפר: "האירוע היה בתוך החנות. מחבל עם סכין מטבח גדולה קפץ עליהם ודקר אותם. ברוך השם שהם הצליחו להשתלט עליו ושזה נעצר ברמה נמוכה יחסית. הבן נכנס לחנות יחד עם החבר שלו, מאחוריהם קפץ ערבי צעיר, מחבל עם סכין מטבח גדולה. הוא תפס את החבר הראשון, ודקר אותו בגבו ובידיו. כנראה הוא הצליח להשתחרר ולהימלט, ואז קפץ על הבן שלי ודקר אותו דקירה אחת בגב. בינתיים ישראל הצליח להשתלט עליו, תפס לו ביד והוא תפס לו בחליפה. ככה הם נאבקו ליד הקופה בחנות. הבן שלי תפס לו את היד והצליח להשכיב אותו. המחבל צעק והשתולל, ואז כוחות הביטחון הגיעו ונטרלו אותו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *