הבחירה בין ממשלה בראשותי למטבוחת רוטציות צפו בראיון המלא עם איילה חסון

פחות משבועיים התייצב ראש הממשלה בנימין נתניהו לריאיון הגון ולא עויין וגם לא מלטף באולפן "המטה המרכזי" עם איילה חסון. נתניהו טען בריאיון כי אין הסכם בינו לבין רעייתו וכי מדובר ב"שקר מוחלט", התייחס למתיחות ביחסים עם ירדן, הבטיח כי לא יעשה רוטציה עם נפתלי בנט וכי לא תהיה מערכת בחירות חמישית ולסיום הביע אופטימיות כי בפסח לא יהיה סגר. צפו

ראש הממשלה התראיין למטה המרכזי בערוץ 13 לעיתונאית איילה חסון ואמר כי כי אין הסכם בינו לבין רעייתו וכי מדובר ב”שקר מוחלט”. את הדברים אמר בנוגע למינויי בכירים כפי שטען דוד ארצי: “זה שקר מוחלט, שמח שהולכים לתבוע את ארצי. הקשר שלי עם שרה הוא קשר של אהבה. מדובר בהשמצות חסרות בסיס. אני פונה לשרה: ‘אל תשימי לב לשקרים'”.

על הטענה לפיה ראש המוסד יוסי כהן ביקש מארנון מילצ’ן לדבר עם נתניהו כדי לעזור במינויו השיב נתניהו: “לא היה דבר כזה. הבחירה שלי ביוסי כהן היא נקייה לחלוטין ונכונה לגמרי, לא הייתה לאשתי או למילצ’ן שום חלק בהחלטה”. לדבריו, “יוסי כהן היה ראש מוסד מצוין. הוא אמור לעזוב בעוד חודשיים ואני חושב על שילובו בהמשך, תהיה לו תרומה גבוהה בממשלה שאקים ואדע לנצל את כישוריו”.

נתניהו התייחס לטענתו של מנכ”ל פייזר, אלברט בורלה, שאמר כי ראש הממשלה אובססיבי וכי גם מנהיגים אחרים יוכלו לקנות ממנו חיסונים: “הוא אמר שהוא יכבד את החוזה לא משנה איזה מנהיג יעמוד בראשות המדינה – כי ככה פועלים, אבל השאלה היא לא רק מי יענה לטלפון אדום, אלא גם מי יצלצל ולמי יענו”.

ראש הממשלה התייחס לקורונה באומרו כי: “רוב המגפה מאחורינו, כעת עלינו לטפל בקורונה הכלכלית”. נתניהו התייחס לביקורת על מודל החל”ת שנטען כי הוא משאיר אנשים רבים בביתם במקום לחזור למשק שנפתח מחדש: “החל”ת היה הכרחי, בלעדיו מאות אלפי אנשים היו קורסים”. על השאלה כיצד יפתור את המשבר הכלכלי, אמר כי הוא הולך להפחית את המס לעסקים ואת שיעור המס – ובנוסף להגדיל את קופת המדינה”.

על המצב הפוליטי הסבוך: “אנחנו לא נלך לבחירות חמישיות. אני רואה את ההתלהבות בשטח, אצל בנט חצי מהאנשים שלו כבר לא תומכים בו וכך גם המצב אצל גדעון – הציבור מבין שבממשלה שלהם תהיה רוטציה מוזרה”. נתניהו הוסיף כי עשה רוטציה עם גנץ כי “לא היו לי מספיק קולות” וטען כי “לא אעשה רוטציה עם בנט”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *