הבחירות בליכוד: "אחוזי הצבעה נמוכים משרתים את גדעון סער"

‏28.6% אחוזי הצבעה בליכוד נכון לשעה 17:50. מדובר באחוז הצבעה נמוך ביחס  להערכות שהליכודניקים יבואו בהמוניהם לקלפיות בכדי לעודד את נתניהו. ר

‏28.6% אחוזי הצבעה בליכוד נכון לשעה 17:50. מדובר באחוז הצבעה נמוך ביחס  להערכות שהליכודניקים יבואו בהמוניהם לקלפיות בכדי לעודד את נתניהו. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס  בראיון לערוץ 20 על היום שאחרי הפריימריז והבטיח כי ישלב את סער: "רוצה את סער לצידי, אני מתכוון לאחד את הליכוד כפי שאיחדתי את המחנה הלאומי כולו".

נתניהו אומר בראיון לכאן חדשות כי אחוזי ההצבעה נמוכים משרתים את גדעון סער, שיש לו את הקבוצות המאורגנות – הליכודניקים החדשים והתעשייה האווירית. הוא מעריך שאחוזי ההצבעה לא יגיעו ל 48%. לטענתו, המתפקדים המזוהים איתו לא יוצאים מהבית בגלל הגשם ובשל אדישות וביטחונם שינצח

רה"מ בנימין נתניהו: דיברן את הפעילים ואמר, ‏"אם תצאו להצביע, ננצח. הרבה מונח על הכף: רפורמות במערכת המשפט, פתיחת שוק התקשורת, חיזוק ההתיישבות, חיזוק הכלכלה, ממשלת ימין.

הכל בהישג יד, אך רק אם תצאו להצביע, רק אם תדאגו שכל מי שאתם מכירים יצא להצביע, אחוזי ההצבעה הנמוכים פוגעים בנו.

ראש הממשלה נתניהו הפציר במצביעים לצאת לקלפיות, חרף מזג האוויר החורפי. "‎כוחות אדירים, ולא רק מזג האוויר, מנסים להשפיע עליכם להישאר בבית", כתב. "בואו היום להצביע עבורי לראשות הליכוד. שנים אני פועל בשליחותכם למען המדינה האהובה שלנו. עכשיו אני מבקש את תמיכתכם. צאו היום להצביע עבורי כדי לתת תשובה מוחצת לשמאל ולתקשורת: הם לא יחליטו בשבילנו. רק אנחנו נקבע מי ינהיג את הליכוד והמדינה. נצחון גדול עבורי בפריימריז יבטיח נצחון ענק לליכוד בבחירות לכנסת".


חברי ליכוד קיבלו הבוקר הודעות מכפישות לנייד נגד סער, בהן נאמר: "היום מביסים את תומך הערבים ואשתו השמאלנית".

במטה גדעון סער טוענים לאי-סדרים במספר קלפיות. כך למשל בקלפי בחדרה לא נתנו למשקיף של סער לבדוק את הקלפי. הוא התעקש לעצור את ההצבעה – הוזמנה לו משטרה. המשטרה הגיעה ואיפשרה לו להיכנס ושם נמצאו פתקי הצבעה של סער מודבקים ע"מ לפוסלם.


הקלפיות נפתחו מהבוקר ב-106 אתרי הצבעה בכל רחבי הארץ. בליכוד יש 116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה:

בליכוד פרסמו הודעה בה נאמר כי "התוצאות הסופיות יתפרסמו ביום שישי לפנות בוקר. ועדת הבחירות של הליכוד תפקח על כל מהלך ההצבעה ועל ספירת הקולות, בשקיפות מלאה מול מטות שני המועמדים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *