הביזבוזים נמשכו עד הרגע האחרון: משלוח ענק של שתייה לבית ראש הממשלה

ביום השבעת הממשלה, בראשון האחרון הגיע משלוח גדול של שתייה קלה למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים בשווי 6,000 שקל – על חשבון קופת המדינה.

ביום השבעת הממשלה, בראשון האחרון הגיע משלוח גדול של שתייה קלה למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים בשווי 6,000 שקל – על חשבון קופת המדינה.

מקורות במשרד ראש הממשלה מסרו לוינט כי המשלוח הוזמן באותו היום, שעות ספורות לפני שמדינה הפסיקה לממן את הוצאות המזון של משפחת נתניהו. לפי מקורות אלה, מי שהזמין את המשלוח ביקש לנצל את העובדה שחשבון ההוצאות עדיין משולם על ידי המדינה.

אלא שממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה היוצא צחי ברוורמן טען כי יצאה הזמנה למשלוח השתייה "יומיים-שלושה" קודם.

מלשכתו של ברוורמן נמסר בתגובה רשמית קודם לכן: "כל ההזמנות למעון ראש הממשלה נעשות כדת וכדין, בהתאם לגודל ובאישור כל הגורמים המקצועיים, לרבות חשבות המשרד. מבלי להיכנס לפרטים, היה והוזמנו מוצרים כאלה ואחרים כשראש הממשלה מכהן בתפקידו – אין בכך כל פסול, שכן אף אחד אינו יודע את תוצאות ההצבעה לכהונת הממשלה החדשה".

ממשרדו של ראש האופוזיציה נתניהו נטען שההזמנה אושרה "לפני שבועות". אלא שממשרדו סירבו להציג מסמך המציג את מועד ההזמנה.

ממשרדו של נתניהו נמסר: "לא היה ולא נברא. לא בוצעה שום הזמנה ביום ההשבעה. מדובר בתשלום להזמנה קודמת, שנעשתה כמה שבועות לפני השבעת הממשלה. החשבונית עבור אותה הזמנה הונפקה על ידי הספק ביום השבעת הממשלה. למעון אין שום שליטה על מועד הנפקת החשבונית ולמשפחת נתניהו אין שום חלק בהזמנה. ההזמנה נעשית על פי נוהל קבוע של מעון ראש הממשלה ומשרד ראש הממשלה, ובמסגרת תקציב שנתי מאושר. אין פה שום דבר מיוחד. מדובר באספקה סטנדרטית לתפקוד שוטף של המעון לפגישות עבודה ואירוח. מספיק כבר עם הרדיפה הזאת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *