הבלשים היכו את הנער החרדי: "הנה, תפסנו עוד כלב'"

חיים מזרחי סיפר לכאן חדשות על התחושות: "הכי משפיל שיש בעולם, שמישהו נותן לך אגרופים וצוחק עם הנהג מקדימה, יושב עליי וכולו מבסוט – 'הנה, תפסנו עוד כלב"

עימות סוער אתמול בשכונת גאולה בירושלים בעקבות ההפגנות נגד חנות הסלולר. המשטרה פעלה באלימות והיכתה עוברי אורח שלא היו שותפים להפגנה הסוערת.

אחד מהם הוא ‏חיים מזרחי שהותקף אתמול באלימות על ידי בלשי משטרה במהלך מחאה בשכונת גאולה, למרות שלא עשה כלום. הוא הגיע בשעה זו להגיש תלונה במח"ש.


חיים מזרחי סיפר לכאן חדשות על התחושות: "הכי משפיל שיש בעולם, שמישהו נותן לך אגרופים וצוחק עם הנהג מקדימה, יושב עליי וכולו מבסוט – 'הנה, תפסנו עוד כלב'".

חיים מזרחי, שהוכה בירושלים בידי שוטרים כי העיר להם שפגעו ברכב: "שמו לי אזיקים בידיים וברגליים. עברתי התעללות והתחננתי שיוציאו אותי. בחקירה אמרו לי 'הרבצת, אתה קשור להפגנה'. לא נתנו לי לדבר עם עו"ד. השופטת הזדעזעה מהסרטונים, אמרה שגם היא תגיש תלונה" ‎ .

השר לביטחון הפנים עמר בר לב מסר היום בתגובה לתיעוד פגיעת מכתזית במפגין חרדי אמש בירושלים: "מדובר במפגין בודד שעמד מול השוטרים והתגרה בהם. השפריצו עליו פעם אחת, ופעם שנייה, ובפעם השלישית קרה מה שקרה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *