הג'יהאד האסלאמי מאיים לחדש את הירי לגוש דן

מנהיג ארגון הטרור זיאד נח'אלה, איים כי ארגונו יחדש את הירי לגוש דן אם ישראל תחזור לסיכולים הממוקדים.

הג'יהאד האסלאמי ערך היום (שבת) מצעד צבאי ברחובות רצועת עזה, ומאיים לחדש את הירי לגוש דן. מנהיג ארגון הטרור זיאד נח'אלה, איים כי ארגונו יחדש את הירי לגוש דן אם ישראל תחזור לסיכולים הממוקדים.

נח'אלה הזהיר: "אני אומר למנהיגי האויב, על כל פעולת חיסול שמכוונת ללוחמינו או למנהיגינו – אנחנו מיד נגיב ונתקוף את תל אביב". לדבריו, "אנו עוקבים מקרוב אחר מידת מחויבותו של האויב להפסקת האש ולהתנהגותו כלפי ירושלים ושכונת שייח ג'ראח".

"הניצחון הזה בא בגלל שאתם, תושבי עזה, חיבקתם את ההתנגדות בעזה. אנחנו תמיד נישאר להגן על ירושלים ועל העם שלנו", אמר והכריז: "אנחנו הבסנו את האויב הציוני".

מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה באירן, אסמאעיל קאאני, אמר כי על ישראל להתכונן להעברת השליטה במדינה לפלסטינים: "אני ממליץ לציונים לחזור לבתים שהם מכרו באירופה ובאמריקה, לפני שהם יתייקרו".

קאני,"המליץ" לישראלים לקנות בתים מחוץ לישראל אמר עוד כי "העידן שבו המשטר הציוני הרג פלסטינים בכלי נשק חלף – יותר מ-3,000 הטילים שנורו לעבר ישראל נבנו על ידי הפלסטינים עצמם ". לדבריו, "המסר של ההתנגדות הפלסטינית ושל ההתנגדות הגלובלית לילדי פלסטין הוא להתכונן לשלוט על כל פלסטין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *