הגיע הזמן: הקלטת שיחות בדרך למשתמשי האייפון

התמונה הודלפה מתוך פיתוח מערכת ההפעלה ה-iOS 14

חברת אפל (Apple) תערוך את ארוע המפתחים השנתי שלה ה-WWDC 2020 בתאריך ה-22 ביוני, אז צפויה החברה לחשוף את עדכוני מערכות ההפעלה ה-iOS 14.

עד כה, אנו יודעים כי החברה עובדת על הוספה של ווידג’טים למסך הבית, שינוי מסך מנהל המשימות (Multitasking), הוספה של אפליקציות מובנות חדשות של AR ואפליקציית אימונים, שינוי בנראות מעט, הוספת תצוגה חדשה לעמוד הבית “רשימה” שמציגה את האפליקציות בדיוק כמו בשעון האפל ווטש, מצב שינה, הוספה של תרגום (Translate) בדפדפן הספארי, שיפורים לסירי ועוד.

מערכת ההפעלה iOS 14 תמשיך לתמוך במכשירי אייפון ישנים:

ב-The Verifier פרסמו מספר שינויים בלעדיים שיגיעו אל מערכות ההפעלה החדשות של אפל ואף רשימת מכשירי האייפון שיקבלו את העדכון, כרגע ידוע לנו על לפחות 200 חידושים במערכת החדשה ה-iOS 14.

תמונת מסך חדשה שהודלפה מתוך פיתוח מערכת ההפעלה ה-iOS 14, מראה לנו על פיצ’ר חדש עליו עובדת אפל.

אפל עובדת בימים אלו על הוספת תמיכה בהקלטת שיחות באפליקציית הטלפון ובשיחות האודיו (קוליות) שיוצאות ונכנסות דרך שרות הפייסטיים (FaceTime). על פי תמונת המסך שהודלפה על ידי ITHome הסיני, אפל תאפשר הקלטת השיחות באופן מובנה באייפון, ועל המשתמש ליידע את הצד השני כי השיחה מוקלטת.

למי שלא יודע, בארה”ב כדוגמה, חובה ליידע את הצד השני על כך שהשיחה מוקלטת, אם לא, היא לא קבילה בבית משפט ואף נעשה מעשה לא חוקי. בישראל, אין חוק שאוסר על הקלטת שיחות.

אם התמונה אכן אמיתית ואפל אכן עובדת על פיצ’ר הקלטת השיחות, לא מעט משתמשים יהיו מאוד מאושרים לאחר לא מעט שנים בהם הפיצ’ר זמין באנדרואיד ולא באייפון.

ותודה לאתר The Verifier על המידע .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *