"הגלולה שתמתיק את רוע הגזירה": התסריט של בן כספית על היום שאחרי

הפרשן הבכיר של "מעריב", בן כספית, שחשף את המגעים בין יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, והפרקליטות בנוגע לעסקת טיעון, התייחס היום (ראשון) בטוויטר לשאלה על היום שאחרי העסקה עם נתניהו בליכוד

הפרשן הבכיר של "מעריב", בן כספית, שחשף את המגעים בין יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, והפרקליטות בנוגע לעסקת טיעון, התייחס היום (ראשון) בטוויטר לשאלה על היום שאחרי העסקה עם נתניהו בליכוד. "זה מה שחושבים כרגע בכירים בליכוד: לנתניהו, גם אם יהיה הסדר טיעון, אין כוונה לפרוש מתפקיד יו"ר הליכוד. הוא ימשיך להיות יו"ר הליכוד, ונראה מי יעז להדיח אותו".

בן כספית המשיך בשרשור הטוויטר שלו וכתב: "מה החוק אומר? לא אומר. חוקת הליכוד? קובעת שיו"ר הליכוד הוא מועמד התנועה לראשות הממשלה, אבל נדבר לפני הבחירות. ונראה מי יעז להגיש עתירה להדחת נתניהו", כתב כספית. "מה הקטע? פשוט: יהיה לו חדר בסיעת הליכוד בכנסת והוא ימשיך לבוא כרגיל. הצעת אי-אמון? יחתום עליה יריב לוין, יו"ר הסיעה, ויהיה גם המועמד החליפי לראשות הממשלה. התקווה היא לשכנע את הנשיא הרצוג, עד שיהיו בחירות, להעניק לו חנינה. להגיד שהתכנית הזו מציאותית? היא לא. להגיד שהיא תתקיים? אי אפשר. אבל זה מה שאומרים בכירי ליכוד, "מידיעה", לדבריהם", הוסיף בן כספית.

לדבריו, "יכול להיות שזו אמורה להיות הגלולה שתמתיק את רוע הגזירה ויכול להיות שנתניהו צריך קצה חוט של תקווה כדי לקבל את ההחלטה. עד סוף החודש נדע. על השאלה באיזה סרט הנשיא הרצוג יסכים להתאבד ולהעניק לנתניהו חנינה, קיבלתי תשובה ש"זו תהיה חנינה כפולה, לנתניהו ולאולמרט". לדעתי, עד שזה יקרה הקלון של אולמרט יחלוף מזמן, אבל בואו לא נקלקל את התקוות והחלומות. המשך יבוא", סיים כספית את דבריו."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בן כזבית הרוע המרכזי של הסמולנים. מאחל לך סרטן שיגמור אותך תקשורתית אבל לא פיסית שרק תסבול

    ימח שמך וזכרך חלאת האנושות. אינך יהודי אתה נאצי דובר עברית

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב