הגל השני? התפרצות חדשה בסין, עלייה דרמטית במצרים

גל שני של הקורונה? הרשויות בסין הטילו אתמול (שני) סגר על העיר שולאן שבצפון-מזרח המדינה, בעקבות חשש להתפרצות חוזרת של נגיף הקורונה, גם במצרים עלייה של הנדבקים, ובאירופה, המגיפה לא נבלמת

גל שני של הקורונה? הרשויות בסין הטילו אתמול (שני) סגר על העיר שולאן שבצפון-מזרח המדינה, בעקבות חשש להתפרצות חוזרת של נגיף הקורונה. דרכי הגישה לעיר שמונה כ-700 אלף תושבים, נחסמו בדיוק כמו הסגר שהוטל על העיר ווהאן שבמחוז חוביי – שם התפרץ לראשונה הנגיף .

רשויות הבריאות במדינה דיווחו על שישה מקרי הידבקות חדשים, שלושה מהם מקרי הידבקות מקומיים – שניים במחוז ג'ילין ואחד במחוז חוביי. כן דיווחו הרשויות על 17 מקרים אסימפטומטיים של הנגיף.

בשבוע שעבר, לאחר שהתגלה מספר מקרים של הידבקויות חדש הקשור לאשה שלא שבה לאחרונה מחו"ל, הורו הרשויות בעיר לסגור את בתי הספר ואת שירותי התחבורה הציבורית. לפחות 34 מתושבי העיר אובחנו כחולים בקורונה בשבועיים האחרונים.

גם במצרים יש דיווח על חזרה של הקורונה, 720 בני אדם נמצאו חיוביים לווירוס הקורונה ביממה האחרונה במצרים – כך הודיע הערב (שלישי) משרד הבריאות במדינה. מדובר במספר הנדבקים היומי הגבוה ביותר שאובחן במדינה מאז התגלה המקרה הראשון.

באיטליה אובחנו 813 בני אדם ביממה האחרונה כחיוביים לווירוס הקורונה – מניין הנדבקים במדינה עלה ל-226,699. 162 בני אדם מתו ביממה האחרונה מהנגיף.

545 בני אדם בבריטניה נמצאו חיוביים לווירוס הקורונה ביממה האחרונה, מספר הנדבקים הכולל במדינה עלה ל–35,341.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *