הגר"מ מאזוז תקף את ליברמן: "כלב כמוך ילחם בתורה?"

ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז פתח את שיעורו בהתקפה חריפה על ליברמן: "כלב כמוך ילחם בתורה?! תמות, ולא יתגייסו בחורי הישיבות. אחרי שגמרת להציק ולהתערב לנו, עכשיו תלך לאמריקה ותגיד לטראמפ שיחקור את האדמו"ר מסאטמר"

ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז פתח את שיעורו בהתקפה חריפה על ליברמן: "כלב כמוך ילחם בתורה?! תמות, ולא יתגייסו בחורי הישיבות. אחרי שגמרת להציק ולהתערב לנו, עכשיו תלך לאמריקה ותגיד לטראמפ שיחקור את האדמו"ר מסאטמר".

הרב מאזוז דיבר בחריפות על חילולי השבת המתגברים ואמר בכאב: "באו מים עד נפש, לא נוכל שאת, לצערנו, כל ראשי ערים מתחרים אחד בשני – עד כמה נוכל להלחם בשבת". ה' יתברך יראה וישפוט. כתוב בדברי הימים "הלא תשפוט בם, כי אין בנו כח", זהו זה הכח שלנו.
עושים לנו את כל הבעיות שבעולם, רק לא לתת ליהדות להיות כאן בארץ ישראל.

לאחר מכן דיבר על ביקורו של האדמו"ר מסטאמר: "עכשיו הגיע לפה האדמו"ר מסאטמר, הוא "משוחרר" מהמדינה הזאת, הוא מעל המדינה הזאת. וסוגרים לכבודו את כל הכבישים, ויודעים השוטרים והשופטים והמדינה כולה שהאדם הזה מצפצף על כולם. עושים לו כבוד מלכים.כשהוא בא מקנאים בו "איפה מס הכנסה?!"

לאחר מכן תקף את ליברמן על כך שרוצה לכפות גיוס על בני הישיבות ואמר: "אדוני די מספיק, מספיק. הגאוה שלך למעלה למעלה למעלה, אתה חנקת את העם פה, אני לא הולך לממשלה רק בתנאי שיגייסו בחורי ישיבות, תמות ולא יתגייסו בחורי הישיבות! אל תחשוב שאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, בחורי הישיבות והתורה תעמוד אחרי מאה שנה שתלך לגהינם, צריך לומר את הדברים לאשורם, יכעס וימות לא מעניין אותי כלום. כלב כמוך ילחם בתורה?!

הנה באמריקה 'מלכות של חסד' – בחורי ישיבות נותנים להם פטור, מתחשבים בהם, פה אתה רוצה בכח.
מי אתה?!האנקה והכח והלטאה" אז די לך, מספיק. מספיק שאתה עושה למדינה בחירות ראשונות ושניות ושלישיות, ה' ירחם עליך ועל המדינה כולה. אבל אל תתערב יותר מדי אתה מתערב
אתה רוצה להתערב לך לאמריקה שמה תגיד לטראמפ שהוא לא לוקח מס הכנסה מספיק מהאדמו"ר מסאטמר, תתבייש לך!!

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מה שמשגע אותי איך רב גאון ואמיתי כזה לא עובר בכנסת? מה יש להצביע היום? הכל דרק שקר ובלונים הכל אשם הנחש דרעי שניפח אחוז החסימה ל150 אלף קולות ותראו באיזה זבל המדינה נמצאת פשוט דיקטאטורא מכלופית על גבו של ליברמן ימים יגידו ויגלו קלונו של מכלוף הרשע שותפו של ליברמן כרגע משחק אותה נגדו כאילו אבל הוא הוא עומד מאחוריו איפה נשמע כמות של חילולי שבת כזו? אילו היה ישי שר הפנים היה כך?

    מה שמשגע אותי איך רב גאון ואמיתי כזה לא עובר בכנסת?
    מה יש להצביע היום? הכל דרק שקר ובלונים
    הכל אשם הנחש דרעי שניפח אחוז החסימה ל150 אלף קולות ותראו באיזה זבל המדינה נמצאת
    פשוט דיקטאטורא מכלופית על גבו של ליברמן
    ימים יגידו ויגלו קלונו של מכלוף הרשע שותפו של ליברמן כרגע משחק אותה נגדו כאילו אבל הוא הוא עומד מאחוריו
    איפה נשמע כמות של חילולי שבת כזו? אילו היה ישי שר הפנים היה כך?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב