הגר"מ קסלר: "נשים צריכות להתחזק בצניעות באוטובוס"

אלפים מתושבי מודיעין עילית מלווים בשעה זו את נשות העיר שנהרגו בתאונה הקטלנית בכביש 443. המרא דאתרא של העיר, הגר"מ קסלר עורר את הציבור להתחזק בבין אדם לחבריו, ולאחר מכן החל בדברי תוכחה על הנשים המפטפטות באוטובוסים: צפו בהספד

אלפים מתושבי מודיעין עילית מלווים בשעה זו את נשות העיר שנהרגו בתאונה הקטלנית בכביש 443.

המרא דאתרא של העיר מרן הרב מאיר קסלר עורר את הציבור להתחזק בבין אדם לחבריו, ולאחר מכן החל בדברי תוכחה על הנשים המפטפטות באוטובוסים: "צריך לתקן את מה שקורה בדרכים, נשים מדברות בקולי קולות על שידוכים ודברים שהצנעה יפה להם. קצת יותר צניעות, קצת יותר בושה, אני רוצה לעורר את ציבור הנשים: אשה שעוזבת את הבית צריכה לחשוב לפני – האם אני מתלבשת בצורה שתעשה נחת רוח לקב"ה או לא? נשים צריכות להתלבש בצניעות ולחשוב שיספרו לך "שהמשיח יגיע" –  לא תצרכי להתבייש מפניו ולהתחבאות".

ההלויה הערב לצד הרב קסלר

הגר"מ קסלר עורר עוד את הציבור להתחזק בבין אדם לחבריו,  "אנשים מניחים לילדיהם לדבר לשון הרע, רכילות מחלוקת ושנאת חינם. מצווה לגעור בילדים קטנים שמתעסקים בזה זה דבר נורא זה משחית את כל הסביבה"

ההרוגות בתאונת הדרכים הקטלנית במודיעין עילית: רחל גוטמן ע"ה, בת 23, אם לתינוק קטן; רוחמה רוזן ע"ה, בת 27.

הלוויות יצאו מרחבת בית הכנסת המרכזי ברח' שדי חמד מודיעין עילית
בשעה 20:00.

רחל גוטמן ע"ה (23) נישאה לפני קצת יותר משנה והשאירה בן שהיה איתה באוטובוס וניצל, בעלה אברך בכולל חברון רבי הלל.

 

בהודעה שהופצה על ידי החברה קדישא נמסר כי הלוויותיהן של מרת רוחמה ריזל רוזן ע"ה בת הרב קלמן הי"ו, מרח' משך חכמה, ומרת רחל חיה גוטמן ע"ה בת הרב דוד מנדלסון הי"ו מרח' מרומי שדה, שנהרגו היום בתאונת הדרכים, תצא הערב בשעה 20:00, מרחבת בתי הכנסת רח' שדי חמד לבית הלוויות שמגר בירושלים.  נשים מתרכזות ברח' אור החיים.

 

שעות לאחר האסון הכבד שגבה את חייהן של 2 נשים חרדיות, המשטרה זימנה לחקירה תחת אזהרה את נהג האוטובוס ונהג רכב הטרנזיט שהיו מעורבים בתאונה הקטלנית שאירעה הבוקר (יום א') בכביש 443.

בהודעת המשטרה נמסר כי נהג הטרנזיט עצר בשטח הפרדה מצד שמאל כדי לסייע למעורבים בתאונת דרכים קלה בנתיב הנגדי – ואוטובוס קו 304 שהגיע אחריו התנגש בו, התהפך על צדו, גלש לתעלה ופגע במעקה הבטיחות. לא ברור למה נהג האטובוס התנגש ברכב, נוסעים על האוטובוס טוענים כי הנהג נסע בפראות במהלך הנהיגה.

במשטרה טוענים כי הכונן השלים עצירה באופן בטיחותי וכי לא ברור מדוע נהג האוטובוס איבד שליטה על רכבו. כונן רפואת החירום שהיה ברכב הטרנזיט נפצע באורח קל.

גורם במשטרה מסר לכאן חדשות כי  – "שני הנהגים אשמים בתאונה. נהג הטרנזיט עצר את רכבו באמצע הכביש ולא בשוליים. במקום המסכן חיי אדם וזוהי עבירה חמורה ביותר. בנוסף, כל הסימנים והממצאים מראים שנהג האוטובוס לא שמר מרחק וסטה בחדות מהנתיב"

מחברת קווים נמסר כי "לצערנו, הבוקר בשעה 09:15, קו 304 של חברת קווים שנוסע ממודיעין עילית לירושלים דרך כביש 443 היה מעורב בתאונת דרכים קשה. נציגי החברה פועלים בשיתוף פעולה מלא עם כוחות ההצלה, המשטרה ומד"א.

"החברה מבצעת תחקור ראשוני של האירוע וממצאיו יועברו לגורמים המוסמכים. חברת קווים משתתפת בצער משפחות ההרוגות ומאחלת החלמה לכ הפצועים.

יש לציין כי הרבה תלונות התקבלו כנגד עובדי חברת קווים שנוהגים בפראות.

 

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נשים צדקניות

    כבוד הרב שליט"א

    ממילא אם הרב חיפש ולא מצא שום רבב חטא אצל גברים הלך וחיפש ומצא אצל הנשים – אבל לצערנו ולבושתנו חטאנו ופשענו.
    ע"ח שחטאנו………….
    ע"ח שחטאנו………….

    גבר

    הערה |
    הגב
  2. החילוניים צודקים

    העובדה שנפגעו חרדים ולא חילוניים מוכיחה שהלבוש החילוני צנוע יותר

    ג בן ל |
    הגב
  3. הרב קסלר צודק

    הרב קסלר הינו מהרבנים השפויים בציבור החרדי, הוא יודע לעמוד על טובת העיר, יוצא לחו"ל לגייס כסף לחלוקות בסדר גודל נדיר, פחות מתערב בפוליטיקה, לא מחפש לעצמו כותרות ותמונות בפינות החי השבועיות, אשרינו שזכינו לרב כזה.

    משה |
    הגב
  4. צניעות האשה הכשרה

    *
    אשה החרדית היקרה, תכבדי את עצמך – וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! כן אני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטת, מרוב נשי החרדים! אז מה אם הגוף מכוסה.. אבל איפה הצניעות! איפה רבונו של עולם? איפה הלב שלנו? איפה ההרגש שלנו? איפה היראת שמים שלנו? איפה שרה באוהל? איפה הצניעות של יראת ד’? זה מזעזע איך השם יתברך יכול לראות ולסבול את זה ועוד מי דורש מהנשים להתלבש בפריצות?

    מי דורש? הנשים תמימות, שטוענות “אני עושה את זה בשביל בעלי” ועל זה ד’ מאוד כועס עכשיו, זה הבושה הכי גדולה לחרדים שהבעל לא שומר את העינים שלו ומסתכל ברחוב בנשים פרוצות, ורוצה שאשתו תתלבש יפה (שהיא התלבש כ-ז-ו-נ-ה כשאר נשי חרדים) שמושכת העין של בחורי חמד ואברכים, בושה!!! אלף אלפי פעם!!! אני פשוט מזועזעת שהשם ישמור את כל עם ישראל וכולם יזכו לעשות תשובה שלמה באהבה ובשמחה.

    חז"ל אומרים שאלמלא נתנה תורה היינו לומדים צניעות מחתול, תראו איך הם בקושי נראים עושים צרכים, לעומת הכלב ההופכי לו, והם מכסים במדויק. נראה שד' נותן לנו כלי להשפיע, רק ננצל. אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק מטפחת, אמור לכל צרותינו די.

    אנחנו בדור האחרון שלפני הגאולה- דור בו תנאים לא רצו להיות. ועכשיו המלחמה האחרונה היא המלחמה על קדושת ישראל. היצר הרע משתולל עכשיו, בהבינו שעוד רגע קרב סופו, והוא יודע "אלוקים של ישראל שונא זימה הוא" אז הוא מנסה להגיע לכל סוגי הציבור בישראל וגם לצערנו אצל החרדים..

    על כן בנות ישראל קדושות עלינו להתחזק ולהיות בעוז ותעצומות נפש בכדי לקיים והדר בלבושנו ואז יקוים בנו הפסוק ותשחק ליום אחרון. כי בזכות נשים צדקניות יבוא גואל! ובל נטעה יש לנו אחריות גדולה מאוד על שלום עם ישראל וכן זה מתבטא במלבושינו אנחנו לא לבד בעולם. על כל איבר ואיבר שברא ד' באישה ביקש ואמר "בתי היי צנועה" וגם לחרדיות יש מה לשפר, החצאית הקצרה כדאי שתחזור להיות ארוכה, הפאה המתנופפת כדאי שתהיה מתפחת. ובכלל אנחנו חיילים של המלך הבנים שלו ואנו לא חסים על כבוד השכינה הקדושה? בואו נתחזק "ביחד" ונביא ביחד את הגואל בב"א!!!

    אפילו מלכת אנגליה שומרת על צניעות כמו חרדית של פעם ויודעת שכבודה של בת מלך פנימה כל שכן כשמדובר במלך העולם ולא בבשר ודם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. למה הרבנים מדברים מה על הציבור לעשות ולא מה על הרבנים שהירבו שנאה ורוע בתקופת הבחירות

    לא אמורים להכות לעצמם על חטא.
    די להאשים את כולם. כל אחד שיאשים את עצמו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. תפתחו מוסף תורני יתד תרומה תשעט ותבינו למה יש דינים כ''כ קשים כשמכניסים דברי תועבה יחד עם דברי תורה זה לצד זה וללא בושה אז אל תתפלאו שאלה קטנה? מה קורה ברחוב רשבם איך שותקים לחילול ה' כזה

    תפתחו מוסף תורני יתד תרומה תשעט ותבינו למה יש דינים כ"כ קשים
    כשמכניסים דברי תועבה יחד עם דברי תורה זה לצד זה וללא בושה אז אל תתפלאו
    שאלה קטנה? מה קורה ברחוב רשבם איך שותקים לחילול ה' כזה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב