הגר"ש בעדני בדק אמש עם חכם שלום האם עדיין יש סיכוי לשלום ספרדי

בפגישה של הגר"ש בעדני עם נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן, עלה נושא המפלגה החרדית המאוחדת, ונבדקה הכדאיות של שלום במפלגות הספרדיות

בעוד השיח בתקשורת עוסק בעניין ניסיון האחדות במפלגות החרדיות, שמובילים מספר עסקנים חרדים, נראה כי יש מי שמנסה ליצור תקדים עם 'שלום' אחר, בדמות חזרתו של אלי ישי למפלגת ש"ס וחיבור הכוחות במגזר הספרדי.

על פי מקור בכיר שליווה אמש את מרן הגר"ש בעדני לעיר הבירה, שם הוא מתארח אחת לשבועיים, הרב הגיע אמש לביקור בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן, כאשר השניים שוחחו על ענייני היום.

במהלך השיחה העלה חבר המועצת הגר"ש בעדני את נושא המפלגה החרדית המאוחדת, כאשר עניין השלום הספרדי עלה שוב בשיחה, והרב בעדני שאל את חכם שלום האם עדיף לעשות שלום בציבור הספרדי על פני מפלגה חרדית מאוחדת.

על פי אותו גורם בכיר, חכם שלום לא השיב לשאלה, אלא רק הניד את ראשו כחושב על הדברים, ולא השיב. מה גם שישנם טענות כי כל נושא האחדות בין המפלגות נעשה שלא על דעתו של נשיא המועצת.

מקורבו של הגר"ש בעדני ששוחח עם אתר 'אקטואליק' סיפר כי בשבועות האחרונים מופעל לחץ על הרב להגיע למאמצי שלום בציבור הספרדי: "הרב חושב כי לפני שמנסים להתאחד עם אחינו האשכנזים, ננסה לעשות שלום בבית, מהלך כזה יניב יותר מעשרה מנדטים לש"ס, לדעת הרב כדאי לנצל את זה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. היי כבודם מה יש לחשוב ?!

    מה יש לחשוב העם רוצה אחדות ומהר ככל הניתן יש דבר יותר גדול מהשלום קודם כל לפני שעושים שלום עם אחינו האשכנזים תעשו עם הספרדים שבתוכינו וכך בע"ה תהיה יותר ויותר אהבה ואחוה שלום ורעות ויתן לכולם לבוא ולבחור במיפלגה ילהאא כמה שיותר מהר בהצלחה לכולם !!!

    רצון העם . |
    הגב
  2. למה לא הגיב הרב כהן? כי לפני שיוציא מילה או אות בנושא עליו

    לקבל רשות מדרעי? אולי מבנו שמעניין ומסקרן למה ומדוע פתאום

    שותק אחרי שהתנגד להנהגת שס ויצא כנגד ההתנהלות שם במילים מאד חריפות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב